Az FC Barcelona, a Spanyolországban és Európában nagy szurkolói bázissal rendelkező futballklub nyilvánosságra hozta arra vonatkozó terveit, hogy hogyan fogja kihasználni a metaverse és az NFT-k térnyerését a kriptopénzek piacán.
Joan Laporta, a klub elnöke elmondta, miszerint azt tervezik, hogy belépjenek ezekre a piacokra, hogy a így bírják világszerte nagyobb elköteleződésre a szurkolókat.
Kriptovalutát vennél vagy eladnál? Próbáld ki a CoinCharlie-t, Magyarország legújabb kriptováltóját!
Az FC Barcelona a növekedési lehetőségeket vizsgálja
Az FC Barcelona, Spanyolország és Európa egyik legbefolyásosabb futballklubja bejelentette, hogy új üzleti területekre kíván terjeszkedni, amelyek között ott van a metaverse és az NFT-k is.
A terjeszkedés célja a klub rajongói elkötelezettségének növelése ezen új technológiák felhasználásával. Joan Laporta, a klub elnöke a következőket nyilatkozta a klub közelgő lépéseiről:
„Az utóbbi időben nagy figyelmet kaptak a blokklánctermékek és -szolgáltatások, mint például az NFT-k és a metaverse. Képesnek kell lennünk arra, hogy olyan digitális termékeket kínáljunk tagjainknak, szurkolóinknak, amelyek igazodnak a klub értékeihez, és nagyon érdekes érzelmi élményt generálnak.”
Laporta azt is bejelentette, hogy a klub tanulmányozza, hogy hamarosan elindítja az első NFT-jét, anélkül, hogy további részleteket mondott volna a témában.
Terjeszkedés a technológián keresztül
A több mint 120 éves múltra visszatekintő FC Barcelona már most fontolgatja ezen új technológiák bevezetését, hogy bevételt és elkötelezettséget generáljon a szurkolók számára a világ minden táján.
Laporta utalt arra, hogy a már elérhető, a Sociosszal partnerségben kibocsátott szurkolói token helyett egy olyan kriptopénz bevezetésének lehetősége is felmerült, amelyet maga a klub bocsátana ki.
A klub már építi az infrastruktúrát, többek között a Barca Studios elindításával is, hogy központosítani tudja a csapat összes audiovizuális tartalmának gyártását, valamint a Barca Innovation Hubot is, hogy új technológiákat vezessen be a csapat munkafolyamataiba.
Laporta kijelentette, hogy a csapat határozottan a bővítésre összpontosít, hogy új technológiákkal kapcsolatos új termékeket és szolgáltatásokat kínáljon, hogy releváns maradjon. A klub elnöke kijelentette:
„Új növekedési lehetőségeket akarunk generálni. Célunk, hogy címeket nyerjünk és boldoggá tegyük a szurkolóinkat, de profitálnunk kell a sportágban rejlő lehetőségekből is. Ez a túlélés kérdése.”
Egy augusztusban kiadott jelentés szerint Európa nagy klubjai együttesen 200 millió dollárt kerestek a Socios platformon zajló szurkolóitoken-láznak köszönhetően, és a klubok egyre inkább jövedelmező tevékenységként tekintenek az ilyen eszközök létrehozására.
Olvastad már? Az LBank Tőzsde listázza a Hungarian Vizsla Inu Tokent 2022 Március 7-én
Forrás: news.bitcoin.com
SZERETNÉD MEGKAPNI LEGFRISSEBB HÍREINKET? IRATKOZZ FEL HÍRLEVELÜNKRE!