Mostantól bitcoinban is fizethetik a franchise-díjakat egyes étteremtulajdonosok

A Johnny Rockets, Fatburger, Round Table Pizza, Great American Cookies és más FAT Brands éttermek franchise-tulajdonosai mostantól bitcoinban is fizethetik a franchise díjakat.

A tőzsdén jegyzett FAT Brands (Nasdaq: FAT), amely 18 franchise-márkát és több mint 2300 üzletet működtet világszerte, közölte, miszerint a lépés „kiemeli elkötelezettségét a pénzügyi és technológiai innováció iránt”.


Ne maradj le a legfrissebb hírekről és érdekességekről – kövess minket Facebookon is, és legyél naprakész a kriptovilágban!


„Az évek során a bitcoin egyre inkább elfogadott eszközzé vált. Cégként nagy lehetőséget látunk abban, hogy bővítsük a fizetési lehetőségeket franchise-partnereink számára” – mondta Thayer Wiederhorn, a FAT Brands operatív igazgatója.

Kiemelte, hogy különösen a nemzetközi partnerek, akik az éttermek több mint 20%-át üzemeltetik, sokat profitálhatnak ebből a változásból.

„Már várjuk, hogy a bitcoint hatékony eszközként használhassuk a fizetési folyamat egyszerűsítésére” – tette hozzá Wiederhorn.

A FAT Brands egyik képviselője a elmondta: a franchise-partnerek, vagyis azok, akik a cég gyorséttermi vagy laza hangulatú éttermeinek egyikét üzemeltetik, bitcoinban is fizethetnek.

A franchise- és fejlesztési díjakat, valamint a jogdíjakat egy „kriptotárcás üzleti számlára” küldhetik. Ezután a FAT Brands eldöntheti, hogy eladja a bitcoint amerikai dollárért, vagy megtartja.

Ami az Ethereum vagy Solana fizetési lehetőségek bevezetését illeti, az „esetleg” megtörténhet „a jövőben” – mondta a FAT Brands egyik képviselője a Decrypt hírportálnak. „De egyelőre a bitcoinnal kezdünk” – tette hozzá.

Mi lenne, ha bitcoinnal fizetnél egy Fatburgerért vagy egy Johnny Rockets turmixért?

„Lehetséges, de nem ma” – válaszolták.

A kriptovaluták és az éttermek kapcsolata az utóbbi években egyre szorosabb lett. 2024-ben az on-chain éttermi hűségprogram, a Blackbird segített bevezetni a kriptós fizetést néhány New York-i csúcsetteremben.

Emellett olyan gyorsétteremláncok, mint a McDonald’s, a Taco Bell és a Pizza Hut is indítottak Web3-as együttműködéseket.

Közép-Európában a Wexo kötött együttműködést több étteremmel és üzlettel, amelynek köszönhetően egyre több helyen érhető el a kriptofizetési lehetőség.

Továbbá egyre több tőzsdén jegyzett vállalat tekint tartalékként a bitcoinra. Ezt a trendet a Strategy (korábban MicroStrategy) és szókimondó elnöke, Michael Saylor tette népszerűvé.

Cége jelenleg mintegy 44 milliárd dollár értékű bitcoint birtokol. A vállalat modellje tucatnyi követőt inspirált.

Olvastad már? Ez állhat valójában Trump vámjainak a hátterében

SZERETNÉD MEGKAPNI LEGFRISSEBB HÍREINKET? IRATKOZZ FEL HÍRLEVELÜNKRE!

This field is required.


Tájékoztatás: A kriptoworld.hu oldalon található információk és elemzések a szerzők magánvéleményét tükrözik. A jelen oldalon megjelenő írások, cikkek nem valósítanak meg a 2007. évi CXXXVIII. törvény (Bszt.) 4. § (2). bek 8. pontja szerinti befektetési elemzést és a 9. pont szerinti befektetési tanácsadást. Bármely befektetési döntés meghozatala során az adott befektetés megfelelőségét csak az adott befektető személyére szabott vizsgálattal lehet megállapítani, melyre a jelen oldal nem vállalkozik és nem is alkalmas. Az egyes befektetési döntések előtt éppen ezért tájékozódjon részletesen és több forrásból, szükség esetén konzultáljon befektetési tanácsadóval!

A cikkekben megjelenő esetleges hibákért téves információkból eredendő anyagi károkért a kriptoworld.hu felelősséget nem vállal.

Legfrissebb bejegyzéseink

Egy év után eladta NFT-jét, csaknem 10 millió dollárt bukott rajta

Egy befektető közel 10 millió dolláros veszteséggel adott el egy CryptoPunk NFT-t. Ez jól mutatja, hogy tovább gyengül a korábban virágzó, értékes NFT-piac. Egy „bálna”, vagyis...

Nincs jó hírünk a dogwifhat-befektetők számára

Prémium Dogwifhat A mémcoinpiac némi fellélegzést tapasztalt az elmúlt 24 óra kereskedése során. A cikk írásakor a CoinMarketCap adatai szerint a mémszektor piaci kapitalizációja közel 2%-kal nőtt. A...

Ezek a kampányok kerülnek a legtöbbe a kriptopiacon

A kriptós játék- és szerencsejáték-kampányok a legdrágább felhasználószerzési eljárásokat használják a teljes kriptopiacon. A meglévő kriptotárcával rendelkező felhasználók elérése ezekkel kerül a legtöbbe – derül...

Egy 198 millió dolláros bálna indíthatja el a bitcoin következő raliját

A bitcoin piaci mozgása továbbra is lassú maradt, pedig fontos támaszszintet ért el. A bálnák nagy pozíciója ellenére az eszköz csak 1,42%-ot emelkedett az elmúlt 24...

Legolvasottabb híreink

Vendégbejegyzések

SZERETNÉD MEGKAPNI LEGFRISSEBB HÍREINKET? IRATKOZZ FEL HÍRLEVELÜNKRE!

This field is required.