Megszünteti egyik kriptopartnerségét a Manchaster City FC

-

Alig két hónappal azután, hogy a Manchester City FC bejelentette partnerségét a kriptocéggel, a klub megszakította kapcsolatát a 3Key Technologiesszal.
Az elmúlt hónapokban a Manchester City és a kevéssé ismert 3Key Technologies kriptopénzcéggel való partnerségéről szóltak a hírek.

Kriptovalutát vennél vagy eladnál? Próbáld ki a CoinCharlie-t, Magyarország legújabb kriptováltóját!


Novemberben a The Times arról számolt be, hogy a Manchester City FC felfüggesztette partnerségét a céggel, mivel magának a felsővezetők személyazonosságával kapcsolatos kérdések merültek fel.
A 3Key Technologiest – számolt be a The Times – állítólag a Seychelle-szigeteken jegyezték be, bár a Seychelle-szigeteki cégadatbázisban nincs bizonyíték a létezésére.
Most a Daily Mail arról számolt be, hogy a Manchester City teljes egészében megszakította a kapcsolatot a kriptopénzzel foglalkozó céggel, ismét arra utalva, hogy nem volt világos, kik a cég felsővezetői.
A 3Key Technologiesszal való rövid életű kapcsolat nem az első alkalom, hogy a szervezet belekóstolt a kriptóba.
A Manchester City csak egy a világ számos futballklubja közül, amelyek a közelmúltban a kriptóra váltottak.

Futballklubok és a kriptó

Tavaly márciusban a Manchester City a Socios tokenizációs platformmal partnerségben elindította a CITY szurkolói tokenjét. A klubhoz kapcsolódó token lehetővé teszi a szurkolók számára, hogy VIP-jutalmakat és klubpromóciókat igényeljenek.
A múlt hónapban a futballklubok a BBC szerint több mint 350 millió dollárt költöttek ezekre a szurkolói tokenekre, ezek a pénzeszközök az angol Premier League és más európai futballbajnokságok között oszlanak el.
Akármilyen nagyok is ezek a számok, a szurkolói tokenek vitás kérdéssé is váltak.

„A kriptopiacról való ismereteim enyhén szólva is hiányosak, és valószínűleg én képviselem a futballszurkolók azon részét, akik nem kereskednek a kriptopiacon – mondta Sue Watson, egy West Ham-szurkoló a BBC-nek.


Az Egyesült Királyság reklámszabályozási hatósága (ASA) is felfigyelt a szurkolói tokenekre. A múlt hónapban az ASA betiltotta az Arsenal FC AFC tokenreklámjait, „felelőtlennek” nevezve azokat.
Az ASA szerint a hirdetések „elbagatellizálták a kriptoeszközökbe való befektetést, és kihasználták a fogyasztók tapasztalatlanságát vagy hiszékenységét.”

Olvastad már? 26%-ot ugrott a GameStop részvénye, miután a WSJ lehozott egy cikket

Forrás: decrypt.co
Kiemelt kép: Richard Ayers

Legfrissebb bejegyzéseink

Charles Schwab leendő vezérigazgatója: „Még nem vettem kriptót, és most butának érzem magam”

Rick Wurster, aki jövőre veszi át a Charles Schwab banki és befektetési óriás vezérigazgatói szerepét, elismerte, hogy még nem fektetett kriptovalutákba, bár mostanra már bánja...

A legjobb 4 altcoin, amire figyelni kell 2025-ben : A Shiba Inu, a MTAUR, a Solana és az XRP

Az év szinte már csaknem kerek, már csak 9 nap van hátra az év tizenegyedik hónapjából. A kriptopiac egy bikafutás közepén van, amelyet Donald Trump választási...

A MicroStrategy 3 milliárd dollárt fektet Bitcoinba, zuhan az MSTR

A MicroStrategy, a híres üzleti intelligenciával foglalkozó vállalat, sikeresen zárt egy 3 milliárd dolláros tőkebevonást újabb Bitcoin-vásárlások finanszírozására. Azonban a cég részvényei, az MSTR estek, ami...

Hagyd az íróasztalt a napfényért és a tengerpartért: 5 kripto a szökéshez

Vendégbejegyzés Itt a tél, de a kriptopénzek piaca felforrósodik! Ha már régóta arról álmodsz, hogy elhagyod az íróasztalodat, és a napsütötte tengerpartra mész, ez az öt...

Legolvasottabb híreink

Vendégbejegyzések

SZERETNÉD MEGKAPNI LEGFRISSEBB HÍREINKET? IRATKOZZ FEL HÍRLEVELÜNKRE!

This field is required.