Megszünteti egyik kriptopartnerségét a Manchaster City FC

Alig két hónappal azután, hogy a Manchester City FC bejelentette partnerségét a kriptocéggel, a klub megszakította kapcsolatát a 3Key Technologiesszal.
Az elmúlt hónapokban a Manchester City és a kevéssé ismert 3Key Technologies kriptopénzcéggel való partnerségéről szóltak a hírek.

Ne maradj le a legfrissebb hírekről és érdekességekről – kövess minket Facebookon is, és legyél naprakész a kriptovilágban!


Novemberben a The Times arról számolt be, hogy a Manchester City FC felfüggesztette partnerségét a céggel, mivel magának a felsővezetők személyazonosságával kapcsolatos kérdések merültek fel.
A 3Key Technologiest – számolt be a The Times – állítólag a Seychelle-szigeteken jegyezték be, bár a Seychelle-szigeteki cégadatbázisban nincs bizonyíték a létezésére.
Most a Daily Mail arról számolt be, hogy a Manchester City teljes egészében megszakította a kapcsolatot a kriptopénzzel foglalkozó céggel, ismét arra utalva, hogy nem volt világos, kik a cég felsővezetői.
A 3Key Technologiesszal való rövid életű kapcsolat nem az első alkalom, hogy a szervezet belekóstolt a kriptóba.
A Manchester City csak egy a világ számos futballklubja közül, amelyek a közelmúltban a kriptóra váltottak.

Futballklubok és a kriptó

Tavaly márciusban a Manchester City a Socios tokenizációs platformmal partnerségben elindította a CITY szurkolói tokenjét. A klubhoz kapcsolódó token lehetővé teszi a szurkolók számára, hogy VIP-jutalmakat és klubpromóciókat igényeljenek.
A múlt hónapban a futballklubok a BBC szerint több mint 350 millió dollárt költöttek ezekre a szurkolói tokenekre, ezek a pénzeszközök az angol Premier League és más európai futballbajnokságok között oszlanak el.
Akármilyen nagyok is ezek a számok, a szurkolói tokenek vitás kérdéssé is váltak.

„A kriptopiacról való ismereteim enyhén szólva is hiányosak, és valószínűleg én képviselem a futballszurkolók azon részét, akik nem kereskednek a kriptopiacon – mondta Sue Watson, egy West Ham-szurkoló a BBC-nek.


Az Egyesült Királyság reklámszabályozási hatósága (ASA) is felfigyelt a szurkolói tokenekre. A múlt hónapban az ASA betiltotta az Arsenal FC AFC tokenreklámjait, „felelőtlennek” nevezve azokat.
Az ASA szerint a hirdetések „elbagatellizálták a kriptoeszközökbe való befektetést, és kihasználták a fogyasztók tapasztalatlanságát vagy hiszékenységét.”

Olvastad már? 26%-ot ugrott a GameStop részvénye, miután a WSJ lehozott egy cikket

Forrás: decrypt.co
Kiemelt kép: Richard Ayers

Legfrissebb bejegyzéseink

Új DeFi projekt készül túlszárnyalni az Ethereumot és a Shiba Inut, miközben ára 800%-ot emelkedik

Vendégbejegyzés Miközben a kriptopiac a következő nagy mozgást várja, a DTX Exchange az, amely az utóbbi időben reflektorfénybe került 800%-os áremelkedésével. Bár az Ethereum és a...

Az SEC elállt a Coinbase elleni pertől

A Coinbase vezérigazgatója, Brian Armstrong az X-en jelentette be, hogy az amerikai Értékpapír- és Tőzsdefelügyelet (SEC) elállt a tőzsde elleni pertől. A hír izgalmat váltott...

Egyre több bűncselekményt követnek el kriptovalutákkal Oroszországban

Oroszországban egyre több bűncselekmény kapcsolódik a kriptovalutákhoz – közölte az ország Legfelsőbb Bírósága. Egy nemrég tartott ülésen, amelyen Vlagyimir Putyin elnök is részt vett, Irina Podnoszova,...

A Ripple és Cardano árfolyam-előrejelzés: Kitörés közeleg? Egy új kripto 10-szeres árnövekedést érhet el az AI piac kapcsolatai miatt

Vendégbejegyzés A vezető kriptovaluták, mint a Ripple (XRP) és a Cardano (ADA) az utóbbi időben jelentős volatilitást tapasztaltak. Az XRP árfolyama az elmúlt 30 napban kétszámjegyű csökkenést...

Legolvasottabb híreink

Vendégbejegyzések

SZERETNÉD MEGKAPNI LEGFRISSEBB HÍREINKET? IRATKOZZ FEL HÍRLEVELÜNKRE!

This field is required.