Megcélozza a japán piacot az Avalanche

A japán Loyalty Marketing közel 100 millió ügyféllel rendelkezik, és a cég most partnerségre lépett az Ava Labs csapatával, akik az Avalanche blokkláncot fejlesztik.

A marketing cég csapata rengeteg hűségprogramot bonyolít az országban, és a tervek alapján a helyi alhálózaton akár a 10 milliós nagyságrendű tranzakciószámot is elérhetik.


Ne maradj le a legfrissebb hírekről és érdekességekről – kövess minket Facebookon is, és legyél naprakész a kriptovilágban!


Nick Mussalem, az Ava Labs termékfejlesztési igazgatója a Dél-Koreában zajló, Korea Blockchain Week rendezvényen adott interjút, amelyben számos témát érintettek, többek között a PlayThink blokklánc-szolgáltatóval, valamint a Loyalty Marketing csapatával indított kezdeményezéseket is.

Ennek során került szóba az, hogy közel 100 millió felhasználót tudnának becsábítani a web3 területére.

A cég azt is elmondta, hogy nagyjából 10 millió kibocsátott NFT-t várnak az első körben, amely szintén a felhasználók megismertetését célozza a blokklánccal.

A Loyalty Marketing 280 ezer üzlettel áll kapcsolatban Japánban, és nagyjából 112 millió felhasználójuk van, azaz a szigetország lakosságának a közel 90%-a.

„Ezzel az együttműködéssel az a célunk, hogy a teljes ügyfélkört be tudjuk csábítani a web3 területére. Először a teljes rendszert átköltöztetjük egy alhálózatra az Avalanche infrastruktúráján belül. Ez a folyamat persze több részletben fog majd lezajlani.

Mussallem elmondta, két fő területen is nagy előnyökkel tud szolgálni a blokklánc, amelyek miatt a vállalati szektorban is van értelme foglalkozni a kérdéssel.

Az üzletek, vállalkozások számára a személyre szabhatóság jelent nagy előnyt, míg a felhasználóknak a jobb ügyfél-élmény jelent előnyt.

Ahogyan Mussallem megfogalmazza, az alhálózaton futó kriptoeszközök nagyon könnyen hozzáigazíthatók az elvárásokhoz, és ez azért fontos, mert így a cégek, amelyek be akarnak kapcsolódni a rendszerbe, nem kell, hogy bonyolult adathálózatokkal dolgozzanak.

A blokkláncos kriptókat, főleg az alhálózaton működőket pontosan olyanra lehet felépíteni, amilyenre a vállalatoknak szüksége van.


Csatlakozz Prémium csoportunkhoz, ahol exkluzív tartalmakhoz, elemzésekhez és érdekességekhez nyílik hozzáférésed.


A felhasználók, a vásárlók részéről az ügyfél-élmény fokozása a legfőbb ajánlat, és a blokklánccal valami érdekesebbet tudnak nekik nyújtani, mint egyszerűen csak hűségpontokat.

Az egyik legfőbb érv, amelyet Mussallem is megerősített, az az, hogy a vásárlók valódi rendelkezést kapnak a hűségpontjaik fölött, tulajdonjogot a kriptoeszközeik esetében, és ezeket számos különböző típusú üzletben, szolgáltatónál tudják elkölteni.


Olvastad már? A Tornado Cash társalapítója ártatlannak vallja magát

Forrás: cointelegraph.com

SZERETNÉD MEGKAPNI LEGFRISSEBB HÍREINKET? IRATKOZZ FEL HÍRLEVELÜNKRE!

This field is required.


Tájékoztatás: A kriptoworld.hu oldalon található információk és elemzések a szerzők magánvéleményét tükrözik. A jelen oldalon megjelenő írások, cikkek nem valósítanak meg a 2007. évi CXXXVIII. törvény (Bszt.) 4. § (2). bek 8. pontja szerinti befektetési elemzést és a 9. pont szerinti befektetési tanácsadást. Bármely befektetési döntés meghozatala során az adott befektetés megfelelőségét csak az adott befektető személyére szabott vizsgálattal lehet megállapítani, melyre a jelen oldal nem vállalkozik és nem is alkalmas. Az egyes befektetési döntések előtt éppen ezért tájékozódjon részletesen és több forrásból, szükség esetén konzultáljon befektetési tanácsadóval!

A cikkekben megjelenő esetleges hibákért téves információkból eredendő anyagi károkért a kriptoworld.hu felelősséget nem vállal.

Legfrissebb bejegyzéseink

Michael Saylor szerint legfőbb ideje, hogy a USA megszerezze a teljes bitcoinkészlet 20%-át

Michael Saylor, a Strategy (korábban MicroStrategy) alapítója arra ösztönzi az Egyesült Államokat, hogy szerezze meg a teljes bitcoin-készlet 20%-át, biztosítva ezzel jövőbeli dominanciáját. Egy nemrégiben tartott...

Ezt tudjuk eddig a Bybit 1,4 milliárd dolláros hackjéről és a Lazarus érintettségéről

A Bybit 1,4 milliárd dolláros Ethereum-hackjét állítólag a hírhedt Lazarus csoport hajtotta végre. Ahogy várható volt, ez tömeges pénzkivonást indított el, a befektetők menekülni kezdtek...

A SUI 30%-os potenciális emelkedése és az XYZVerse 8 millió dolláros előértékesítése egy szélesebb körű kripto felhajtóerő kezdetét jelezheti

Vendégbejegyzés A SUI 30%-os potenciális emelkedése, valamint az XYZVerse sikeres 8 millió dolláros előértékesítése fordulópontot jelenthet a kriptopénzek piacán. E fejlemények növekvő befektetői bizalmat jelezhetnek, és...

4 Pepe Coin rivális, amelyek 2025 márciusáig nagy növekedést mutathatnak

Vendégbejegyzés A Minotaurus (MTAUR) egyre nagyobb figyelmet kelt, mivel előértékesítése lendületet vesz, és ezzel a figyelemre méltó Pepe Coin riválisok közé kerül. A piac fellendülése közepette...

Legolvasottabb híreink

Vendégbejegyzések

SZERETNÉD MEGKAPNI LEGFRISSEBB HÍREINKET? IRATKOZZ FEL HÍRLEVELÜNKRE!

This field is required.