A japán Loyalty Marketing közel 100 millió ügyféllel rendelkezik, és a cég most partnerségre lépett az Ava Labs csapatával, akik az Avalanche blokkláncot fejlesztik.
A marketing cég csapata rengeteg hűségprogramot bonyolít az országban, és a tervek alapján a helyi alhálózaton akár a 10 milliós nagyságrendű tranzakciószámot is elérhetik.
Kriptovalutát vennél vagy eladnál? Próbáld ki a CoinCharlie-t, Magyarország legújabb kriptováltóját!
Nick Mussalem, az Ava Labs termékfejlesztési igazgatója a Dél-Koreában zajló, Korea Blockchain Week rendezvényen adott interjút, amelyben számos témát érintettek, többek között a PlayThink blokklánc-szolgáltatóval, valamint a Loyalty Marketing csapatával indított kezdeményezéseket is.
Ennek során került szóba az, hogy közel 100 millió felhasználót tudnának becsábítani a web3 területére.
A cég azt is elmondta, hogy nagyjából 10 millió kibocsátott NFT-t várnak az első körben, amely szintén a felhasználók megismertetését célozza a blokklánccal.
A Loyalty Marketing 280 ezer üzlettel áll kapcsolatban Japánban, és nagyjából 112 millió felhasználójuk van, azaz a szigetország lakosságának a közel 90%-a.
„Ezzel az együttműködéssel az a célunk, hogy a teljes ügyfélkört be tudjuk csábítani a web3 területére. Először a teljes rendszert átköltöztetjük egy alhálózatra az Avalanche infrastruktúráján belül. Ez a folyamat persze több részletben fog majd lezajlani.
Mussallem elmondta, két fő területen is nagy előnyökkel tud szolgálni a blokklánc, amelyek miatt a vállalati szektorban is van értelme foglalkozni a kérdéssel.
Az üzletek, vállalkozások számára a személyre szabhatóság jelent nagy előnyt, míg a felhasználóknak a jobb ügyfél-élmény jelent előnyt.
Ahogyan Mussallem megfogalmazza, az alhálózaton futó kriptoeszközök nagyon könnyen hozzáigazíthatók az elvárásokhoz, és ez azért fontos, mert így a cégek, amelyek be akarnak kapcsolódni a rendszerbe, nem kell, hogy bonyolult adathálózatokkal dolgozzanak.
A blokkláncos kriptókat, főleg az alhálózaton működőket pontosan olyanra lehet felépíteni, amilyenre a vállalatoknak szüksége van.
A felhasználók, a vásárlók részéről az ügyfél-élmény fokozása a legfőbb ajánlat, és a blokklánccal valami érdekesebbet tudnak nekik nyújtani, mint egyszerűen csak hűségpontokat.
Az egyik legfőbb érv, amelyet Mussallem is megerősített, az az, hogy a vásárlók valódi rendelkezést kapnak a hűségpontjaik fölött, tulajdonjogot a kriptoeszközeik esetében, és ezeket számos különböző típusú üzletben, szolgáltatónál tudják elkölteni.
Olvastad már? A Tornado Cash társalapítója ártatlannak vallja magát
Forrás: cointelegraph.com
SZERETNÉD MEGKAPNI LEGFRISSEBB HÍREINKET? IRATKOZZ FEL HÍRLEVELÜNKRE!
Tájékoztatás: A kriptoworld.hu oldalon található információk és elemzések a szerzők magánvéleményét tükrözik. A jelen oldalon megjelenő írások, cikkek nem valósítanak meg a 2007. évi CXXXVIII. törvény (Bszt.) 4. § (2). bek 8. pontja szerinti befektetési elemzést és a 9. pont szerinti befektetési tanácsadást.
Bármely befektetési döntés meghozatala során az adott befektetés megfelelőségét csak az adott befektető személyére szabott vizsgálattal lehet megállapítani, melyre a jelen oldal nem vállalkozik és nem is alkalmas. Az egyes befektetési döntések előtt éppen ezért tájékozódjon részletesen és több forrásból, szükség esetén konzultáljon befektetési tanácsadóval!
A cikkekben megjelenő esetleges hibákért téves információkból eredendő anyagi károkért a kriptoworld.hu felelősséget nem vállal.