Matt Damon szerepel a Crypto.com mainstream marketingkampányában

-

A Crypto.com 2022 februárjában sugározza első Super Bowl-reklámját, így kíván nemzetközi márkává válni. Matt Damon is szerepel a reklámfilmjükben.
A szingapúri székhelyű kriptoplatform 700 millió dollárt ajánlott fel a Los Angeles-i Staples Center névhasználati jogának megvásárlására, amelynek neve így a hétvégén Crypto.com Arénára változik.

Ne maradj le a legfrissebb hírekről és érdekességekről – kövess minket Facebookon is, és legyél naprakész a kriptovilágban!


A híres színész, Matt Damon szerepelt a crypto.com októberben debütált reklámfilmjében. A Crypto.com korábban azt is bejelentette, hogy szponzorálja a Los Angeles-i női labdarúgócsapatot, az Angel City Football Clubot.
Korábban írtuk: Újabb partnerségeket kötött a crypto.com, ezúttal egy női sportcsapattal
Az ötéves Crypto.com az NBC Super Bowl február 13-i közvetítésében mutatkozik be hirdetőként, olyan más márkák mellett, mint a Rakuten Rewards vásárlási jutalmazási platform, a DraftKings Inc. sportfogadási vállalat, az Avocados From Mexico és az Intuit Inc.
Az FTX kriptovaluta-tőzsde is debütálni fog, miután ők is hatalmas erőfeszítéseket tettek a névhasználati jogok és a reklámkampányok terén.

Be akarják bizonyítani, hogy a kriptó nem csak egy trend

Steven Kalifowitz, a vállalat marketingvezetője szerint a Crypto.com stratégiája és a kiemelkedő kezdeményezéssorozat célja az volt, hogy bebizonyítsa, hogy nem csak egy múló trendről van szó, és bizonyítsa, hogy termékei megbízhatóak és elfogadottak.
Kalifowitz szerint ráadásul sokan azt mondják, hogy a kripto csak egy trend, de ez pont olyan, mint amikor azt állították, hogy az internet csak egy trend. „A kripto a jövő internetes generációjának tényleges alapja.”
A vállalat különböző marketingkezdeményezései a Forma-1, az Ultimate Fighting Championshipben és a profi kosárlabda terén is úgy vannak kialakítva, hogy többféle csoportot szólítsanak meg – mondta a vezető.

A kripto valóban mindenkinek szól, jelentette ki Kalifowitz úr. A különböző sportágakba való belépés lehetővé teszi, hogy mindenkivel kapcsolatba lépjek, bárhol is legyenek. A Super Bowl csak egy további lépés, és a legnagyobb, amit csak léphetünk”.
Egy múlt heti interjúban Kris Marszalek, a Crypto.com vezérigazgatója a The Wall Street Journalnak elmondta, miszerint a vezetők azt remélik, hogy a vállalat a következő három-öt évben a fogyasztók számára a top 20 márka közé kerül. Olyan híressé válnának ezáltal, mint a Nike vagy az Apple.

Olvastad már? 47 ezer dollár alatt a bitcoin, inkább az ethereumra fogadnak

Forrás: globalcrypto.tv
Kiemelt kép: ♥.хsᴇᴄoɴᴅsтαʀ.

Legfrissebb bejegyzéseink

Az XYZVerse rakéták 5 millió dolláron túl – rekordidő alatt 7,5 millió dolláros mérföldkőhöz vezető úton

Vendégbejegyzés A mém érmék világa már soha nem lesz a régi. Az új bajnok eljött, hogy nagylelkűen jutalmazzon minden sportrajongót és mémkedvelőt. Olyan ez, mint Ronaldo passzai...

A Polygon és a Polkadot bálnák a Cybro-hoz özönlenek a hatalamas emelkedés miatt

Vendégbejegyzés A nagybefektetők, akik egykor a Polygont és a Polkadotot támogatták, most a Cybro-t veszik szemügyre. A feltörekvő kriptopénz akár 15 000%-os hozam ígéretével kelt hullámokat....

Közeledik a Bitcoin helyi csúcspontja? Elemzés és piacértékelés

A Bitcoin legújabb piaci mozgásai felvetik a kérdést, vajon egy helyi csúcshoz ért-e az árfolyam. Az elmúlt időszakban jelentős short pozíciók likvidálása, az Open Interest emelkedése,...

Hogyan kezelte Donald Trump a kriptovalutákat első hivatali ciklusa alatt?

Donald Trump 2016-os elnökválasztási kampánya során nem szerepelt a kriptovalutákról szóló konferenciákon, és a digitális eszközökről sem posztolt pozitív tartalmakat a közösségi médiában. Trump január 20-i...

Legolvasottabb híreink

Vendégbejegyzések

SZERETNÉD MEGKAPNI LEGFRISSEBB HÍREINKET? IRATKOZZ FEL HÍRLEVELÜNKRE!

This field is required.