Floki reklámok miatt vizsgálódnak Angliában

-

A brit reklámfelügyelőség vizsgálatot indított a FLOKI tokenek reklámkampánya ügyében.
A londoni buszokon, metrókon vásárlásra buzdító ajánlatok jelentek meg, bár a fejlesztőcsapat elmondása szerint legálisan vették meg a reklámhelyeket.

Kriptovalutát vennél vagy eladnál? Próbáld ki a CoinCharlie-t, Magyarország legújabb kriptováltóját!


Ezzel együtt úgy vélik, a reklámfelügyelet cenzúrázni akarja őket, és a vizsgálatuk támadás a kriptopénzek és a szabad piac ellen.
Az ASA, az angol reklámfelügyeletet ellátó hatóság nemrégiben hivatalosan is a látókörébe vette az Elon Musk kutyájáról elnevezett tokent, illetve annak a tömegközlekedési eszközökön megjelent reklámjait.
Elon a Dogecoin iránti rajongása miatt megkapta a Dogefather becenevet, és egy tweetben beszélt arról, hogy a saját shiba inu fajtájú kutyáját Flokinak fogja elnevezni. Egy csapat pedig ezután létrehozta a FLOKI tokent, mind az Ethereum, mind a Binance Smart Chain hálózatán.
A csapat elmondása alapján a reklámhelyeket törvényese, szerződéses kereteken belül vásárolták meg.

„Még arra is figyeltünk, hogy a hirdetésben feltüntessük, hogy a kriptopénzek különösen volatilisek tudnak lenni.”

A londoni tömegközlekedési vállalat úgy fogalmazott, elenyésző panasz érkezett hozzájuk a kriptós reklámok miatt, viszont néhány politikus aggodalmait fejezte ki a Floki promótálása miatt.

A vállalat az ASA és a pénzügyi felügyelet, az FCA álláspontját is hivatalosan kikérte ebben az ügyben, és úgy fogalmaztak, „a vállalatnál fel kellett volna tűnnie valakinek, hogy mit is engedélyeznek”.
A fejlesztőcsapat levélben nyilatkozott a BBC-nek:

„A támadás a reklámjaink ellen, egy bizonyos politikai párt részéről valójában a kriptopénzeket, az emberek szabadságát érintő támadás. Cenzúrázni próbálnak.”

Idén nyáron a Luno tőzsde reklámját tiltotta be a felügyelet, amelyben úgy fogalmaztak, hogy itt az ideje bitcoint venni.

A mostani ügyben az ASA úgy nyilatkozott, a vizsgálat során nem csak a közlekedési vállalat, de más egyéb reklámlehetőségek, média-megjelenések ügyét is átnézi.

„Még nem tudjuk, hogy ezek a reklámok egyáltalán sértenek-e bármilyen törvényt, de a megállapításainkról értesíteni fogjuk a résztvevőket, és persze a további lépéseket is megtesszük.”

Olvastad már? Visszatért a félelem a bitcoinbefektetők körében

Forrás: news.bitcoin.com

SZERETNÉD MEGKAPNI LEGFRISSEBB HÍREINKET? IRATKOZZ FEL HÍRLEVELÜNKRE!


Legfrissebb bejegyzéseink

Charles Schwab leendő vezérigazgatója: „Még nem vettem kriptót, és most butának érzem magam”

Rick Wurster, aki jövőre veszi át a Charles Schwab banki és befektetési óriás vezérigazgatói szerepét, elismerte, hogy még nem fektetett kriptovalutákba, bár mostanra már bánja...

A legjobb 4 altcoin, amire figyelni kell 2025-ben : A Shiba Inu, a MTAUR, a Solana és az XRP

Az év szinte már csaknem kerek, már csak 9 nap van hátra az év tizenegyedik hónapjából. A kriptopiac egy bikafutás közepén van, amelyet Donald Trump választási...

A MicroStrategy 3 milliárd dollárt fektet Bitcoinba, zuhan az MSTR

A MicroStrategy, a híres üzleti intelligenciával foglalkozó vállalat, sikeresen zárt egy 3 milliárd dolláros tőkebevonást újabb Bitcoin-vásárlások finanszírozására. Azonban a cég részvényei, az MSTR estek, ami...

Hagyd az íróasztalt a napfényért és a tengerpartért: 5 kripto a szökéshez

Vendégbejegyzés Itt a tél, de a kriptopénzek piaca felforrósodik! Ha már régóta arról álmodsz, hogy elhagyod az íróasztalodat, és a napsütötte tengerpartra mész, ez az öt...

Legolvasottabb híreink

Vendégbejegyzések

SZERETNÉD MEGKAPNI LEGFRISSEBB HÍREINKET? IRATKOZZ FEL HÍRLEVELÜNKRE!

This field is required.