Floki reklámok miatt vizsgálódnak Angliában

A brit reklámfelügyelőség vizsgálatot indított a FLOKI tokenek reklámkampánya ügyében.
A londoni buszokon, metrókon vásárlásra buzdító ajánlatok jelentek meg, bár a fejlesztőcsapat elmondása szerint legálisan vették meg a reklámhelyeket.

Ne maradj le a legfrissebb hírekről és érdekességekről – kövess minket Facebookon is, és legyél naprakész a kriptovilágban!


Ezzel együtt úgy vélik, a reklámfelügyelet cenzúrázni akarja őket, és a vizsgálatuk támadás a kriptopénzek és a szabad piac ellen.
Az ASA, az angol reklámfelügyeletet ellátó hatóság nemrégiben hivatalosan is a látókörébe vette az Elon Musk kutyájáról elnevezett tokent, illetve annak a tömegközlekedési eszközökön megjelent reklámjait.
Elon a Dogecoin iránti rajongása miatt megkapta a Dogefather becenevet, és egy tweetben beszélt arról, hogy a saját shiba inu fajtájú kutyáját Flokinak fogja elnevezni. Egy csapat pedig ezután létrehozta a FLOKI tokent, mind az Ethereum, mind a Binance Smart Chain hálózatán.
A csapat elmondása alapján a reklámhelyeket törvényese, szerződéses kereteken belül vásárolták meg.

„Még arra is figyeltünk, hogy a hirdetésben feltüntessük, hogy a kriptopénzek különösen volatilisek tudnak lenni.”

A londoni tömegközlekedési vállalat úgy fogalmazott, elenyésző panasz érkezett hozzájuk a kriptós reklámok miatt, viszont néhány politikus aggodalmait fejezte ki a Floki promótálása miatt.

A vállalat az ASA és a pénzügyi felügyelet, az FCA álláspontját is hivatalosan kikérte ebben az ügyben, és úgy fogalmaztak, „a vállalatnál fel kellett volna tűnnie valakinek, hogy mit is engedélyeznek”.
A fejlesztőcsapat levélben nyilatkozott a BBC-nek:

„A támadás a reklámjaink ellen, egy bizonyos politikai párt részéről valójában a kriptopénzeket, az emberek szabadságát érintő támadás. Cenzúrázni próbálnak.”

Idén nyáron a Luno tőzsde reklámját tiltotta be a felügyelet, amelyben úgy fogalmaztak, hogy itt az ideje bitcoint venni.

A mostani ügyben az ASA úgy nyilatkozott, a vizsgálat során nem csak a közlekedési vállalat, de más egyéb reklámlehetőségek, média-megjelenések ügyét is átnézi.

„Még nem tudjuk, hogy ezek a reklámok egyáltalán sértenek-e bármilyen törvényt, de a megállapításainkról értesíteni fogjuk a résztvevőket, és persze a további lépéseket is megtesszük.”

Olvastad már? Visszatért a félelem a bitcoinbefektetők körében

Forrás: news.bitcoin.com

SZERETNÉD MEGKAPNI LEGFRISSEBB HÍREINKET? IRATKOZZ FEL HÍRLEVELÜNKRE!


Legfrissebb bejegyzéseink

Ezt tudjuk eddig a Bybit 1,4 milliárd dolláros hackjéről és a Lazarus érintettségéről

A Bybit 1,4 milliárd dolláros Ethereum-hackjét állítólag a hírhedt Lazarus csoport hajtotta végre. Ahogy várható volt, ez tömeges pénzkivonást indított el, a befektetők menekülni kezdtek...

A SUI 30%-os potenciális emelkedése és az XYZVerse 8 millió dolláros előértékesítése egy szélesebb körű kripto felhajtóerő kezdetét jelezheti

Vendégbejegyzés A SUI 30%-os potenciális emelkedése, valamint az XYZVerse sikeres 8 millió dolláros előértékesítése fordulópontot jelenthet a kriptopénzek piacán. E fejlemények növekvő befektetői bizalmat jelezhetnek, és...

4 Pepe Coin rivális, amelyek 2025 márciusáig nagy növekedést mutathatnak

Vendégbejegyzés A Minotaurus (MTAUR) egyre nagyobb figyelmet kelt, mivel előértékesítése lendületet vesz, és ezzel a figyelemre méltó Pepe Coin riválisok közé kerül. A piac fellendülése közepette...

Unalmas fázisban van a Dogecoin árfolyama

A Dogecoin árfolyama jelenleg egy olyan szakaszban van, amelyet az elemzők „unalmas fázisként” írnak le. Ez elsőre stagnálásnak tűnhet, de a múltbeli trendek szerint ez...

Legolvasottabb híreink

Vendégbejegyzések

SZERETNÉD MEGKAPNI LEGFRISSEBB HÍREINKET? IRATKOZZ FEL HÍRLEVELÜNKRE!

This field is required.