Emlékezetes NFT-jegyeket kapnak az idei Super Bowl szurkolói

A National Football League (NFL) bejelentette, hogy az amerikaifutball-szervezet azt tervezi, hogy virtuális emlékjegyeket ad a szurkolóknak, méghozzá NFT-jegyek (non-fungible token) formájában a közelgő Los Angeles-i Super Bowl LVI-re.
Az NFL a Ticketmasterrel együttműködve bocsátja ki az NFT-emlékjegyeket, amelyek lehetővé teszik a szurkolók számára, hogy „digitális emléket tartsanak a kezükben a Super Bowl-élményükből”.

Ne maradj le a legfrissebb hírekről és érdekességekről – kövess minket Facebookon is, és legyél naprakész a kriptovilágban!

NFT-jegyek a szurkolóknak

2022. február 2-án az NFL és a világ legnagyobb jegyértékesítő piactere, a Ticketmaster Entertainment bejelentette, hogy a szervezetek együttműködésre léptek annak érdekében, hogy a közelgő Super Bowlra non-fungible tokeneket (NFT) adjanak ki.
A cél a blokklánc-technológia kihasználása, hogy a rajongók örökre emlékezhessenek a Los Angeles-i Super Bowl LVI-re. A Super Bowl 2022. február 13-án kerül megrendezésre, a futballmérkőzés pedig a Rams és a Bengals között zajlik majd.
A Super Bowl LVI lesz az első alkalom, hogy a két csapat megmérkőzik a bajnoki címért.

A Super Bowl bajnoki mérkőzést 2022. február 13-án rendezik Los Angelesben. A mérkőzésen a Super Bowl történetében először a Los Angeles Rams és a Cincinnati Bengals csap össze.
Az NFL szerint a Ticketmaster segítségével minden szurkoló, aki nézőként részt vesz a bajnoki mérkőzésen, megkapja a limitált kiadású Super Bowl LVI NFT-emlékjegyeket.

A sajtóközlemény szerint az NFT-jegyek olyan személyre szabott NFT-ket tartalmaznak majd, mint a tulajdonos egyedi szekciója, sora és helye. Bobby Gallo, az NFL klubfejlesztésért felelős SVP-je a bejelentés során kifejtette, hogy a labdarúgó liga már korábban is érdeklődést mutatott az NFL-központú NFT-k iránt.
„Először az alapszakasz alatt kezdtünk el virtuális emlékjegy-NFT-ket kínálni a szurkolóknak” – mondta Gallo a közleményben. Nagy sikert tapasztaltunk ezzel az egyedülálló szurkolói élménnyel, ami lendületet adott ahhoz, hogy folytassuk ezt a programot az utószezonban, és végül a Los Angeles-i Super Bowl LVI-n.”
Az NFL vezetője hozzátette:

„Az egyedi Super Bowl NFT-k felajánlása lehetővé teszi számunkra, hogy fokozzuk a játéknap élményét, miközben tovább tesztelhetjük az NFT-teret a jövőbeli jegyértékesítési és eseménybevonási lehetőségek tekintetében.

Hét történelmi NFT kerül értékesítésre

Az NFL ezzel a lépéssel követi az NFT-technológiával kísérletező ismert márkák és szervezetek sorát, olyan vállalatokkal, mint az Adidas, a Nike, a Sports Illustrated, a Playboy, a Gamestop, a Ubisoft, a Konami, a Samsung, az UFC, a Fox Entertainment, a Mastercard, a Visa, az Associated Press és a Sega.
Az NFL emlékjegyei hasonlóak a népszerű zenei és művészeti fesztivál, a Coachella NFT-ihez, azzal a különbséggel, hogy ez utóbbi élethosszig tartó fesztiválbelépőként funkcionál.
Az NFL virtuális NFT-emlékjegyei mellett az amerikaifutball-liga egy hét történelmi NFT-emlékjegyből álló sorozat piacra dobását is tervezi.
„Február 6-tól kezdődően minden nap egy új NFT kerül kiadásra, és február 13-án egy olyan NFT kiadásával ér véget, amelyen az aktuális Super Bowl LVI-jegyek művészeti alkotása látható, amelyet egy helyi dél-kaliforniai művész tervezett” – részletezte az NFL.

Továbbá a Cincinnati Bengals és a Los Angeles Rams számára külön NFT-ket készítenek, és „még ebben a hónapban megjelenik a Super Bowl LVI győztes csapatának végső NFT-je” – zárta az NFL.

Olvastad már? A MicroStrategy vezérigazgatója szerint egyre nagyobb az intézményi elfogadottság

Forrás: news.bitcoin.com

SZERETNÉD MEGKAPNI LEGFRISSEBB HÍREINKET? IRATKOZZ FEL HÍRLEVELÜNKRE!


Legfrissebb bejegyzéseink

Aszimetrikus keresleti zónába lép a bitcoin – vihar előtti csend várható?

A bitcoin erős ingadozásokkal és újabb eladási nyomással küzd, miközben a pénzpiacokat mély bizonytalanság jellemzi. A globális befektetők aggodalommal reagálnak a fokozódó geopolitikai feszültségekre és...

Az XRP legrosszabb forgatókönyve: az árfolyam akár 0,30 dollárra is zuhanhat

Az XRP-birtokosok válaszút elé kerültek, mivel a közelmúlt piaci trendjei kérdéseket vetnek fel a kriptovaluta rövid távú jövőjét illetően. Egy erős bikapiaci időszak után az...

A piaci bizonytalanság közepette gyengélkedik a Dogecoin (DOGE)

Prémium Dogecoin (DOGE) A piaci bizonytalanság közepette a Dogecoin (DOGE) – a világ legnépszerűbb és legnagyobb mémcoinja – jelenleg nehezen tud lendületet venni. Egy prominens kriptoszakértő a minap...

Az Apple, Facebook, Google és a Microsoft hajthatja a kriptoboomot – állítja a Cardano alapítója

Charles Hoskinson, a Cardano (ADA) alapítója megosztotta pozitív véleményét a kriptovaluták jövőbeli elterjedéséről, és egy újabb, a mainstream integrációt ösztönző fellendülést jósol, amint kulcsfontosságú szabályozási...

Legolvasottabb híreink

Vendégbejegyzések

SZERETNÉD MEGKAPNI LEGFRISSEBB HÍREINKET? IRATKOZZ FEL HÍRLEVELÜNKRE!

This field is required.