Egy hadseregnyi ügyfélszolgálatossal bővült a Coinbase csapata

-

A Coinbase egy új blogbejegyzésben foglalkozott az ügyfélszolgálati panaszokkal kapcsolatos problémás múltjával.
Elege van a Coinbase ügyfélszolgálatából? A segítség megérkezett, mondja a kriptotőzsde, amely tegnap blogbejegyzést írt az új supportügynökök seregéről, illetve további intézkedéseket vázolt fel, amelyek a jövőben várhatók.

Ne maradj le a legfrissebb hírekről és érdekességekről – kövess minket Facebookon is, és legyél naprakész a kriptovilágban!


Mióta Brian Armstrong kilenc évvel ezelőtt megalapította a céget, az ügyfelek panaszai egyre csak gyűltek.
A Mashable 2018-ban az amerikai Értékpapír- és Tőzsdefelügyelethez intézett, az információszabadságon alapuló kérelme révén hozzájutott egy 134 oldalas jelentéshez az ügyfélpanaszokról.
Akkor az a kép rajzolódott ki, hogy az elégedetlen Coinbase-felhasználóknak általában két problémájuk volt: vagy rejtélyes módon eltűnt a pénzük – gyakran azzal vádolták őket, hogy maga a Coinbase zárolta a pénzt –, vagy kizárták őket a számlájukról.
Amikor a Coinbase idén áprilisban a nyilvánosság elé lépett, a The New York Times arról számolt be, hogy a Coinbase ügyfelei még mindig sokat panaszkodtak a pénz eltűnésére és a számlák lezárásával kapcsolatos visszatérő problémákra. Kevés dolog változott.

Hogyan kezeli a Coinbase a helyzetet?

A Coinbase szerint azonban a dolgok egyre jobbak. Tegnapi blogbejegyzésében Casper Sorensen, az ügyfélszolgálat alelnöke elmondta, hogy a tőzsde drasztikusan csökkentette az ügyfélpanaszok hátralékát.
Sorensen szerint az év eleje óta a Coinbase 70%-kal csökkentette az aktív ügyfelei által a vállalathoz intézett panaszok számát, annak ellenére, hogy a teljes felhasználói bázis 28%-kal nőtt.
Ennek érdekében Sorensen elmondta, hogy a Coinbase megötszörözte ügyfélszolgálati személyzetét, és további 3000 ügynököt vett fel.
Elmondása szerint az ügyfelek felvilágosítása arról, hogyan védhetik meg számláikat a csalásoktól, sokat segített a problémák megoldásán. A tehetős ügyfeleknek a kétfaktoros hitelesítési ellenőrzések bevezetésének ajánlása is jót tett.

A „következő hónapokban” a tőzsde várhatóan élő chat és telefonos ügyfélszolgálatot indít.
A tőzsdére lépéssel a tét jelentősen megnőtt. Elvégre a boldog ügyfelek a Bitcoin és az Ethereum mellett talán a Coinbase részvényeit is felveszik a portfóliójukba.

Olvastad már? A JP Morgan szerint a staking egy gyorsan növekvő bevételi lehetőség

Forrás: decrypt.co

SZERETNÉD MEGKAPNI LEGFRISSEBB HÍREINKET? IRATKOZZ FEL HÍRLEVELÜNKRE!


Legfrissebb bejegyzéseink

A Pepe érme árnövekedése túlszárnyalja a Shib Inu-t? Íme az új token a 20.000%-os rallyhoz

Vendégbejegyzés A Pepe Coin (PEPE) a közelmúltban olyan árfolyam-ugráson ment keresztül, ami magával ragadta a piac figyelmét. A vevők szorosan figyelik, hogy ez a rally túlszárnyalja-e a...

Vajon 2025-ben is a Pepe lesz a békás érmék vezére?

Vendégbejegyzés A Pepe ($PEPE), az egykor legjobbnak számító béka-témájú mém érme az elmúlt egy hónapot hatalmas nyomás alatt töltötte, és az értéke 5,59%-kal esett. Az érme...

Ideje váltani? A SHIB-tulajdonosok miért figyelik a Catzilla hatalmas növekedési potenciálját?

Vendégbejegyzés A Shiba Inu rajongói új utakat keresnek, mivel a kriptopiac új versenyzője lenyűgöző növekedéssel hívja fel magára a figyelmet. A folyamatban lévő bikafutás közepette a Catzilla...

Az XYZVerse rakéták 5 millió dolláron túl – rekordidő alatt 7,5 millió dolláros mérföldkőhöz vezető úton

Vendégbejegyzés A mém érmék világa már soha nem lesz a régi. Az új bajnok eljött, hogy nagylelkűen jutalmazzon minden sportrajongót és mémkedvelőt. Olyan ez, mint Ronaldo passzai...

Legolvasottabb híreink

Vendégbejegyzések

SZERETNÉD MEGKAPNI LEGFRISSEBB HÍREINKET? IRATKOZZ FEL HÍRLEVELÜNKRE!

This field is required.