Egy vevőnek sikerült 330 NFT-t vennie annak ellenére, hogy egy vásárlóra csak két darab NFT jutott.
Az Adidas sportruházati óriás egyetlen délután alatt 23,4 millió dollárt keresett a tegnap debütáló „Into the Metaverse” NFT-dropjával.
A kollekció fenomenális eladási volumene az elmúlt 24 órában a CryptoSlam szerint a legmenőbb NFT-projektként a ranglista élére repítette a kollekciót, amely jelenleg a legforróbb NFT-projekt a világon.
Kriptovalutát vennél vagy eladnál? Próbáld ki a CoinCharlie-t, Magyarország legújabb kriptováltóját!
A drop a Bored Ape Yacht Club (BAYC, amely jelenleg a hetedik legnagyobb eladási volumenű kollekció a világon), a PUNKS Comic NFT készítője, a Pixel Vault és az NFT-gyűjtő gmoney együttműködésével valósult meg.
Az Adidas először december elején leplezte le ezeket a terveket, amikor megvásárolt egy Bored Ape-et, és Adidas melegítőt adott rá.
Olyan volt, mint egy forró sneaker drop
Összesen 30.000 Adidas Originals NFT állt rendelkezésre, amelyeket az Ethereum blokkláncán minteltek, ebből 20.000-et először a Pixel Vault NFT-k, a Bored Ape vagy a Mutant Ape NFT-k tulajdonosainak, valamint a gmoney vagy az Adidas Originals POAP-ok, Ethereum-alapú proof of attendance badge-ek tulajdonosainak ajánlottak fel.
A sportruházati vállalat először a múlt hónapban tweetelt a titokzatos POAP tokenről, bár úgy tűnt, hogy az nem egy konkrét eseményről emlékezik meg. Mégis, mivel ez kripto, az emberek mégis mentek és veretettek, arra számítva, hogy később minden kiderül.
Looks rare 👀https://t.co/xQHAL59SKZ pic.twitter.com/zYxqZws0DL
— adidas Originals (@adidasoriginals) November 17, 2021
A dolgok akkor váltak egyértelműbbé, amikor az Adidas bejelentette korai hozzáférési értékesítését. Egy délután alatt mind a 20.000 korai hozzáférésű token elkelt.
Itt válik érdekessé a dolog. A fennmaradó 10.000 tokenből 380-at az „Adidas és partnerei” megtartottak „jövőbeli eseményekre”, a maradék 9.620-at pedig a nyilvánosságnak adták ki, vásárlónként legfeljebb kettő darabot. Ezek kevesebb mint egy másodperc alatt elfogytak.
Az egyik ügyfélnek sikerült megkerülnie a felső határt egy olyan egyéni okosszerződés alkalmazásával, amely 165 al-okosszerződést generált, mindegyiket egyedi címmel, hogy egy tranzakcióban két darab NFT-t minteljen ki az Adidas okosszerződéséből, mielőtt a 330 tokent átküldte volna a létrehozó fő ETH-címére.
Montana Wong blokkláncmérnök a Twitteren gy jól lebontott leírást adott az eljárásról.
Adidas dropped their first NFT today.
The sale was capped at a max of 2 items per person and it sold out in less than a second
One person was able to purchase 330 in a single transaction using a custom smart contract
Quick 🧵 on how they did it
— Montana Wong (@Montana_Wong) December 18, 2021
Wong szerint a szerződés létrehozója körülbelül 104.000 dollárt fizetett gázsiként a folyamatért, emellett körülbelül 252.000 dollárt az NFT-kért.
Minden egyes NFT 0,2 ETH-ért került kiskereskedelmi forgalomba, ami azt jelenti, hogy a tokenek értékének 0,28 ETH-ra kell emelkednie darabonként ahhoz, hogy az üzlet nullszaldós legyen.
Tekintve, hogy az árak közel 0,8 ETH-ra szöktek fel, az erőfeszítéseik háromszorosan megtérültek.
Az airdrop sikere jól jött az Adidas számára, amely összehangolt erőfeszítéseket tett, hogy korán megvethesse a lábát a metaversumban. A múlt hónapban jelentették be a Coinbase-zel kötött partnerségüket is metaveruum stratégiájuk részeként.
Nagyjából ugyanebben az időben a The Sandbox nevű metaverse játék bejelentette, hogy az Adidas egy földterületet jelölt ki saját használatra.
Azok a szerencsések, akik megragadtak egy Adidas NFT-t, exkluzív hozzáférést kapnak a 2022-ben érkező Adidas termékeihez, mind való világbeli, mind virtuális formában; nem kétséges, hogy néhány exkluzív termék a későbbiekben a The Sandboxban is megjelenik majd.
Olvastad már? Új magyar NFT indult CryptoMemories néven
Forrás: decrypt.co
SZERETNÉD MEGKAPNI LEGFRISSEBB HÍREINKET? IRATKOZZ FEL HÍRLEVELÜNKRE!