Beindultak a focirajongói tokenek: Lengyelország legnagyobb klubja is elfogad kriptót

-

A blokkláncalapú focirajongói tokenek is beindultak, és most Lengyelország legsikeresebb klubja vág bele a kriptóba.

A blokkláncalapú futballrajongói tokenek Európa-szerte történő sebes terjedése folytatódott hétfőn, amikor Lengyelország legsikeresebb futballklubja szerződést kötött egy erre szakosodott fintechvállalkozással, a Chilizzel.

A lengyel bajnokság győzelmi rekordját tartó Legia Warsaw futballcsapat saját tokent indít a Socios rajongói platformon.
A ’LEG’ névre keresztelt rajongói token várhatóan a következő hónapokban indul, és célja, hogy szavazati jogot biztosítson a klub különféle döntéseiről.
A tokentulajdonosok exkluzív játékokban, versenyeken és VIP-eseményeken is részt vehetnek. A tokenek kínálata 5 millió db lesz.
A Legia Warsaw csapata a 21. az európai futballóriások közül, akik már csatlakoztak a Socioshoz, és saját rajongói tokent hoztak létre.
Nagyobb futballcsapatok, mint az FC Barcelona, ​​a Juventus és az AC. Milan, mind indítottak már klubszintű rajongói tokent a Chiliz blokkláncon.
Dariusz Mioduski, a Legia Warsaw tulajdonosa optimistának tűnt a blokklánc és a tokenizáció által kínált új technológiát illetően.

„Az úttörő megoldások és az új technológiák, amelyek egyedülálló lehetőségeket kínálnak rajongóinknak a klubunk életében való aktív részvételre, pontosan azok a területek, amelyekben fejlődni akarunk.” – mondta Mioduski,

hozzátéve:

„Hisszük, hogy a legnépszerűbb focicsapat Európa ezen részén kétségtelenül a Legia Warsaw, ami lehetővé teszi a Socios.com számára, hogy nemcsak Lengyelországban, hanem a nemzetközi színtéren is sok rajongót szerezzen.”

Alexandre Deyfus, a Socios.com és a Chiliz alapítója üdvözölte a Legia Warsaw csapatát a Socios platformon.

„Hamarosan a világ minden tájáról érkező Legia-rajongók eszközt kapnak arra, hogy közelebb kerüljenek kedvenc klubjukhoz, és szavazásokon befolyásolhassák a csapat döntéseit. Ezenfelül hozzáférhetnek VIP-jutalmakhoz, exkluzív promóciókhoz, chatfórumokhoz és még sok minden máshoz a Socios.com-on. – mondta Dreyfus.

„Biztosak vagyunk benne, hogy a LEG rajongói tokenek hatalmas sikert aratnak majd szurkolóink körében, és a klub döntéshozása is egy új, hatékony eszközzel gazdagodik a tokenek által” – tette hozzá.

Olvastad már? A Sushi.com domain mostantól a SushiSwapé

Forrás: cointelegraph.com
SZERETNÉD MEGKAPNI LEGFRISSEBB HÍREINKET? IRATKOZZ FEL HÍRLEVELÜNKRE!

Legfrissebb bejegyzéseink

Mi az a Dogifhat (WIF)?

A maga bájos és humoros karakterével a WIF még az olyan jól ismert mémcoinokat is felülmúlta a kereskedési volumenben, mint a Shiba Inu és a...

A szakértők előrejelzései: A CATZILLA a Top 5 mémcoinok közé kerülhet 2025-re 500-szoros hozamot ígérve

Vendégbejegyzés Ahogy a kripto piacon drámai változások zajlanak, egy új versenyző vonzza az iparági szakemberek figyelmét. A CATZILLA, egy mémcoin, a top 5 token egyikeként emelik...

Charles Schwab leendő vezérigazgatója: „Még nem vettem kriptót, és most butának érzem magam”

Rick Wurster, aki jövőre veszi át a Charles Schwab banki és befektetési óriás vezérigazgatói szerepét, elismerte, hogy még nem fektetett kriptovalutákba, bár mostanra már bánja...

A legjobb 4 altcoin, amire figyelni kell 2025-ben : A Shiba Inu, a MTAUR, a Solana és az XRP

Az év szinte már csaknem kerek, már csak 9 nap van hátra az év tizenegyedik hónapjából. A kriptopiac egy bikafutás közepén van, amelyet Donald Trump választási...

Legolvasottabb híreink

Vendégbejegyzések

SZERETNÉD MEGKAPNI LEGFRISSEBB HÍREINKET? IRATKOZZ FEL HÍRLEVELÜNKRE!

This field is required.