A tőzsde ügyvezetője, Jay Hao nemrégiben nyilatkozott arról, hogy mennyire értékelik fontos szempontnak a jó ügyfélszolgálatot. Egészen pontosan az üzleti élet egyik sarokkövének nevezte ezt egy interjúban.
„Úgy vélem egyértelmű, hogy az ügyfélszolgálat elképesztően fontos. Mind hallottuk már a mondást, hogy a vevőnek mindig igaza van.”
A kriptoipar még fiatal
A terület a Bitcoin 10 évvel ezelőtti megszületése után jött létre. Mivel pedig egy ennyire fiatal iparágról beszélünk, nem csoda, hogy a cégek egy része még keresi az utat, hogy hol tudna betörni a piacra a termékével, szolgáltatásával. Vannak persze mások is, akik a már meglévő folyamataikat próbálják tökéletesíteni, csiszolni.
„Az ügyfelek visszajelzései, vagy javaslatai nélkül biztos, hogy nem tartanánk ma ott, ahol. Sok minden fölött elsiklottunk volna.”
Nem lehet burokban élni
Hao ezt a hasonlatot úgy fejtette ki, hogy az ügyfelek, vásárlók kritikáiból, észrevételeiből profitálhatnak a cégek.
„Nem vihetjük úgy az üzletet, mintha csak a garázsban barkácsolnánk, nem törődve azzal, hogy mi történik a világban az ajtón kívül.”
Szóba került az is, hogy a tőzsde kifejezetten fontosnak tartja, hogy közeli kapcsolatban legyen az ügyfelekkel.
Ezt a szektor egy másik nagy szereplője, a Binance is megerősíti. Az alapítója, és ügyvezetője, CZ nemrégiben osztotta meg, hogy az ideje 20%-át a Twitteren tölti, és a közösségi aktivitást követi.
Olvastad már? Szerezz 25 dollárt – ajándék a Kriptoworld és az OKEx csapatától
Forrás: cointelegraph.com
Kiemelt kép: 36kr.com
Várjuk hozzászólásaitokat itt lent, illetve a közösségimédia-felületeken. Ne hagyjátok ki a többi hírt, és iratkozzatok fel hírlevelünkre. Ne felejtsétek el nyomon követni oldalunkat a Facebookon.
Legyen szép napotok! 🙂