Az Electronic Arts (EA), egy fontos, népszerű játék- és szórakoztatóipari vállalat, a legutóbbi beszámolójában kitért az NFT-k és a play-to-earn modell témakörére is.
Andrew Wilson, a vállalat vezérigazgatója az üzleti elemzők több kérdésére válaszolva foglalkozott a témával.
Kriptovalutát vennél vagy eladnál? Próbáld ki a CoinCharlie-t, Magyarország legújabb kriptováltóját!
Az Electronic Arts nyitott az NFT-kre és a Play-to-Earnre
Az Electronic Arts, a FIFA-hoz és az NBA-hez hasonló sport franchise-ok mögött álló vállalat felismerte az olyan új technológiák, mint az NFT-k és a play-to-earn modell fontosságát a játékipar számára.
A vállalat legutóbbi eredménybeszámolója során Andrew Wilson, az Electronic Arts vezérigazgatója kijelentette, hogy bár az NFT-k és a play-to-earn körüli beszélgetések még inkább a lehetőségek felméréséről szólnak, ezeket nem lehet figyelmen kívül hagyni, mivel fontos részét képezik annak, ami az iparágban várható.
Amikor a FIFA-licencről folytatott tárgyalásokról kérdezték, Wilson kijelentette:
„Amikor a több százmillió futballrajongóval kapcsolatba kerülünk, akkor nem haboznak elmondani, több opciót szeretnének a játékon belül. Olyanokat, amelyek túlmutatnak a csapat a csapat elleni futballon. Több digitális élményt akarnak a játékon kívül, esportokat, NFT-ket, szélesebb körű sportfogyasztást, és azt akarják, hogy nagyon, nagyon gyorsan lépjünk.”
Wilson megjegyzései rámutatnak arra, hogy a játéktechnológia hihetetlen sebességgel fejlődik, a szurkolók pedig egyre nagyobb részt akarnak vállalni ezeknek a virtuális világoknak a birtoklásában és a hozzájuk kapcsolódó élményekben.
Egy másik elemzői kérdésre válaszolva Wilson elismerte ezeknek az új trendeknek az érvényességét a mainstream játékszíntér közelgő innovációi tekintetében.
A „play-to-earn” vagy az NFT még nagyon, nagyon korai fázisban van… bizonyos szinten talán túl nagy is a felhajtás ezzel kapcsolatban. Úgy gondolom, hogy ez fontos része lesz az iparágunk jövőjének. De még mindig korai.
Az NFT-k mint gyűjtemények
Az NFT-k óriási sikert arattak a digitális gyűjtemények részeként, amelyek a hagyományos gyűjtők, de a kriptovilágba újonnan belépők számára is vonzóak.
Az egyik ilyen népszerű projekt az NBA Top Shots franchise, amely segít a rajongóknak megőrizni kedvenc játékosaik legemlékezetesebb pillanatait, és ezzel a gyűjtemények új szintre lépnek. Tavaly májusban az alkalmazás már átlépte az egymillió felhasználót.
Ez a fajta elkötelezettség az, ami a hagyományos vállalatokat az új technológiák felé tereli. Az Electronic Arts nincs egyedül.
A Ubisoft is beszélt már az NFT-k fontosságáról az iparág jövője szempontjából, és aktívan befektet olyan cégekbe, mint az Animoca Brands, amelyek blokklánc-alapú játékokat fejlesztenek.
Olvastad már? Ez a hét coinokban: a Solana, a Polkadot és az Ethereum rekordárfolyamra ralizott
Forrás: news.bitcoin.com
SZERETNÉD MEGKAPNI LEGFRISSEBB HÍREINKET? IRATKOZZ FEL HÍRLEVELÜNKRE!