A Visa bemutatja a Web3 hűségprogramot

A Visa csütörtökön bejelentette, hogy web3-alapú hűségprogramot indít ügyfelei számára, abban a reményben, hogy a felhasználók számára magával ragadó, értéknövelt élményt nyújt.

„Zökkenőmentes és magával ragadó digitális, valós élmények”

A pénzforgalmi szolgáltató cég sajtóközleménye szerint a Visa Web3 Loyalty Engagement Solution elnevezésű, újonnan indított szolgáltatás „magával ragadó programokat, például játékos nyereményjátékokat, kiterjesztett valóságos kincsvadászatokat, valamint a hűségpontok gyűjtésének és elégetésének új módjait” kínálja majd ügyfeleinek.


Ne maradj le a legfrissebb hírekről és érdekességekről – kövess minket Facebookon is, és legyél naprakész a kriptovilágban!


„A fogyasztók új módokon szeretnének kapcsolatba lépni a márkákkal, és a hagyományos hűségprogramok nem fejlődtek az elmúlt évtizedben. Képzeljék el, hogy egyedi digitális gyűjtőpontokat szerezhetnek, akár egy sporteseményre szóló jegyek vásárlásával, akár egy kiterjesztett valóság kincsvadászaton való részvétellel” – mondta Kathleen Pierce-Gilmore, a Visa SVP és a kibocsátási megoldások globális vezetője.

„Új, innovatív digitális hűségmegoldásunk lehetővé teszi a márkák számára, hogy ne csak a tranzakciókért, hanem az aktív részvételért is jutalmazzák az ügyfeleket, megnyitva az utat a biztonságos, zökkenőmentes és magával ragadó digitális és valós világbeli élmények előtt, amelyek az ujjaik hegyénél érhetők el”.”

Digitális és valódi világbeli együttműködés

A Visa azt is bejelentette, hogy a Web3 platformmal, a SmartMedia Technologies-al együttműködve fejlesztette ki az új közvetített technológiát, amely lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy „jutalmakat – például kedvezményeket és előnyöket – alkalmazzanak virtuális, digitális vagy valós világbeli élményekre, különböző ágazatokban, például az utazás, a sport és más területeken”.

„Ez az együttműködés nem csupán a vásárlói jutalmak fokozásáról szól, hanem a márkák és a fogyasztók közötti értékcsere újradefiniálásáról egy olyan világban, ahol a mobilfizetés az első” – mondta Tyler Moebius, a SmartMedia Technologies vezérigazgatója.

„Elkötelezettek vagyunk amellett, hogy olyan élményeket nyújtsunk, amelyek éppoly kifizetődőek, mint amilyen vonzóak és relevánsak a mai, fejlődő fogyasztók számára.”

Találkozás az ügyfelekkel ott, ahol vannak

A program számos funkciót tartalmaz majd a résztvevő márkák számára, többek között egy metaversum és AR világépítőt, kampányjátékokat és egy drag & drop platformot, amely lehetővé teszi az ügyfelek számára, hogy tervezzenek, fejlesszenek és terjesszenek, tokeneket, digitális gyűjtőeszközöket és kampányokat – mindezt kódolás nélkül”.

Ezenkívül az elkötelezettségi szolgáltatás „fejlett jelentéstételt, elemzést és üzleti intelligenciacsomagot”, valamint integrált CRM-et tartalmaz majd „első féltől származó adatok kezelésével”.


Csatlakozz Prémium csoportunkhoz, ahol exkluzív tartalmakhoz, elemzésekhez és érdekességekhez nyílik hozzáférésed.


A Visa a Web3 bővítést a Bond ügyfélélményt nyújtó cég adatai alapján indokolta, amely szerint a „holisztikus megközelítést tartalmazó, az alternatív pénznemekre hangsúlyt fektető hűségprogramok szükségesek a kiemelkedéshez”.

A Visa először utalt egy lehetséges Web3 hűségjutalomprogramra az ügyfelek számára nem sokkal azután, hogy 2021 decemberében elindította kriptotanácsadó testületét.

„Az új értéknövelt szolgáltatás az ügyfélelkötelezettség és a hűség jövőjét vezeti be, segítve a márkákat abban, hogy a következő generációs ügyfelekkel ott találkozzanak, ahová azok egyre inkább kerülnek – a digitális és virtuális világokban” – áll a Visa sajtóközleményében.

Olvastad már? A Morgan Stanley elnöke szerint a Bitcoin nem alapvető befektetés

Kiemelt kép

SZERETNÉD MEGKAPNI LEGFRISSEBB HÍREINKET? IRATKOZZ FEL HÍRLEVELÜNKRE!

This field is required.


Tájékoztatás: A kriptoworld.hu oldalon található információk és elemzések a szerzők magánvéleményét tükrözik. A jelen oldalon megjelenő írások, cikkek nem valósítanak meg a 2007. évi CXXXVIII. törvény (Bszt.) 4. § (2). bek 8. pontja szerinti befektetési elemzést és a 9. pont szerinti befektetési tanácsadást. Bármely befektetési döntés meghozatala során az adott befektetés megfelelőségét csak az adott befektető személyére szabott vizsgálattal lehet megállapítani, melyre a jelen oldal nem vállalkozik és nem is alkalmas. Az egyes befektetési döntések előtt éppen ezért tájékozódjon részletesen és több forrásból, szükség esetén konzultáljon befektetési tanácsadóval!

A cikkekben megjelenő esetleges hibákért téves információkból eredendő anyagi károkért a kriptoworld.hu felelősséget nem vállal.

Legfrissebb bejegyzéseink

Egyre több bűncselekményt követnek el kriptovalutákkal Oroszországban

Oroszországban egyre több bűncselekmény kapcsolódik a kriptovalutákhoz – közölte az ország Legfelsőbb Bírósága. Egy nemrég tartott ülésen, amelyen Vlagyimir Putyin elnök is részt vett, Irina Podnoszova,...

Michael Saylor szerint legfőbb ideje, hogy a USA megszerezze a teljes bitcoinkészlet 20%-át

Michael Saylor, a Strategy (korábban MicroStrategy) alapítója arra ösztönzi az Egyesült Államokat, hogy szerezze meg a teljes bitcoin-készlet 20%-át, biztosítva ezzel jövőbeli dominanciáját. Egy nemrégiben tartott...

Ezt tudjuk eddig a Bybit 1,4 milliárd dolláros hackjéről és a Lazarus érintettségéről

A Bybit 1,4 milliárd dolláros Ethereum-hackjét állítólag a hírhedt Lazarus csoport hajtotta végre. Ahogy várható volt, ez tömeges pénzkivonást indított el, a befektetők menekülni kezdtek...

A SUI 30%-os potenciális emelkedése és az XYZVerse 8 millió dolláros előértékesítése egy szélesebb körű kripto felhajtóerő kezdetét jelezheti

Vendégbejegyzés A SUI 30%-os potenciális emelkedése, valamint az XYZVerse sikeres 8 millió dolláros előértékesítése fordulópontot jelenthet a kriptopénzek piacán. E fejlemények növekvő befektetői bizalmat jelezhetnek, és...

Legolvasottabb híreink

Vendégbejegyzések

SZERETNÉD MEGKAPNI LEGFRISSEBB HÍREINKET? IRATKOZZ FEL HÍRLEVELÜNKRE!

This field is required.