A Toyota és a Nissan japán autógyártók belépnek a metaverzumba

Két japán autógyártó, a Nissan és a Toyota is elindította működését a metaversumban.
A Nissan virtuális bemutatóterme járműbemutatóknak és egyéb eseményeknek adhat otthont, míg a Toyota munkaterületeit alkalmazotti értekezletek megtartására használják.

Ne maradj le a legfrissebb hírekről és érdekességekről – kövess minket Facebookon is, és legyél naprakész a kriptovilágban!

Határtalan lehetőségek

A Nissan és a Toyota japán autógyártók lettek a legújabb globális vállalatok, amelyek csatlakoztak a metaversumhoz, miután egy jelentés szerint az előbbi virtuális bemutatótermet indított, míg az utóbbi virtuális munkaterületeket hozott létre.
A két autógyártó a metaversumban való jelenlétével csatlakozik európai társaikhoz, a Volkswagenhez és a Mercedes Benzhez, amelyek szintén használják a technológiát.
A Nikkei Asia jelentése szerint a Nissan létrehozta tokiói galériájának, a Nissan Crossingnak a digitális valóságban működő változatát, amelyet járműbemutatókra és egyéb eseményekre lehet használni.
A Nissan Motor Corporation a honlapján azt állította, hogy az Invisible-to-Visible – egy kiterjesztett valóság interfész, amely a metaversumhoz kapcsolódik – révén „határtalan lehetőségeket teremtett olyan szolgáltatások és kommunikáció számára, amelyek kényelmesebbé és izgalmasabbá teszik a vezetést”.
Másrészt a Toyota, amely volumenét tekintve a világ egyik legnagyobb autógyártója, a hírek szerint virtuális munkaállomásokat hozott létre egyes részlegei és leányvállalatai számára.
A dolgozók avatarok segítségével vesznek részt a vállalati megbeszéléseken, és csevegnek is egymással.
A jelentés szerint az anyavállalat műszaki fejlesztési és humánerőforrás-csapatai már használják a virtuális munkaterületeket. Szintén tervben van ennek további kiterjesztése is.

Egy másik kommunikációs lehetőség

Eközben a Toyota egyik képviselője azt sugallta, hogy a Covid-19 járvány és az ezzel járó, az emberi mozgásra vonatkozó korlátozások inspirálták az autógyártót a virtuális munkaterületek bevezetésére.

„Mivel a koronavírus miatt egyre többen dolgoznak otthonról, a fiatal alkalmazottaknak és másoknak is kommunikációs lehetőségeket biztosítunk a vállalaton belül” – idézik az autógyártó meg nem nevezett képviselőjét.

Olvastad már? A pletykák szerint bitcoin-eladásba kezdett a MicroStrategy

Forrás: news.bitcoin.com
Kiemelt kép: An’na Rajpoot

SZERETNÉD MEGKAPNI LEGFRISSEBB HÍREINKET? IRATKOZZ FEL HÍRLEVELÜNKRE!


Legfrissebb bejegyzéseink

Új DeFi projekt készül túlszárnyalni az Ethereumot és a Shiba Inut, miközben ára 800%-ot emelkedik

Vendégbejegyzés Miközben a kriptopiac a következő nagy mozgást várja, a DTX Exchange az, amely az utóbbi időben reflektorfénybe került 800%-os áremelkedésével. Bár az Ethereum és a...

Az SEC elállt a Coinbase elleni pertől

A Coinbase vezérigazgatója, Brian Armstrong az X-en jelentette be, hogy az amerikai Értékpapír- és Tőzsdefelügyelet (SEC) elállt a tőzsde elleni pertől. A hír izgalmat váltott...

Egyre több bűncselekményt követnek el kriptovalutákkal Oroszországban

Oroszországban egyre több bűncselekmény kapcsolódik a kriptovalutákhoz – közölte az ország Legfelsőbb Bírósága. Egy nemrég tartott ülésen, amelyen Vlagyimir Putyin elnök is részt vett, Irina Podnoszova,...

A Ripple és Cardano árfolyam-előrejelzés: Kitörés közeleg? Egy új kripto 10-szeres árnövekedést érhet el az AI piac kapcsolatai miatt

Vendégbejegyzés A vezető kriptovaluták, mint a Ripple (XRP) és a Cardano (ADA) az utóbbi időben jelentős volatilitást tapasztaltak. Az XRP árfolyama az elmúlt 30 napban kétszámjegyű csökkenést...

Legolvasottabb híreink

Vendégbejegyzések

SZERETNÉD MEGKAPNI LEGFRISSEBB HÍREINKET? IRATKOZZ FEL HÍRLEVELÜNKRE!

This field is required.