A Toyota és a Nissan japán autógyártók belépnek a metaverzumba

-

Két japán autógyártó, a Nissan és a Toyota is elindította működését a metaversumban.
A Nissan virtuális bemutatóterme járműbemutatóknak és egyéb eseményeknek adhat otthont, míg a Toyota munkaterületeit alkalmazotti értekezletek megtartására használják.

Kriptovalutát vennél vagy eladnál? Próbáld ki a CoinCharlie-t, Magyarország legújabb kriptováltóját!

Határtalan lehetőségek

A Nissan és a Toyota japán autógyártók lettek a legújabb globális vállalatok, amelyek csatlakoztak a metaversumhoz, miután egy jelentés szerint az előbbi virtuális bemutatótermet indított, míg az utóbbi virtuális munkaterületeket hozott létre.
A két autógyártó a metaversumban való jelenlétével csatlakozik európai társaikhoz, a Volkswagenhez és a Mercedes Benzhez, amelyek szintén használják a technológiát.
A Nikkei Asia jelentése szerint a Nissan létrehozta tokiói galériájának, a Nissan Crossingnak a digitális valóságban működő változatát, amelyet járműbemutatókra és egyéb eseményekre lehet használni.
A Nissan Motor Corporation a honlapján azt állította, hogy az Invisible-to-Visible – egy kiterjesztett valóság interfész, amely a metaversumhoz kapcsolódik – révén „határtalan lehetőségeket teremtett olyan szolgáltatások és kommunikáció számára, amelyek kényelmesebbé és izgalmasabbá teszik a vezetést”.
Másrészt a Toyota, amely volumenét tekintve a világ egyik legnagyobb autógyártója, a hírek szerint virtuális munkaállomásokat hozott létre egyes részlegei és leányvállalatai számára.
A dolgozók avatarok segítségével vesznek részt a vállalati megbeszéléseken, és csevegnek is egymással.
A jelentés szerint az anyavállalat műszaki fejlesztési és humánerőforrás-csapatai már használják a virtuális munkaterületeket. Szintén tervben van ennek további kiterjesztése is.

Egy másik kommunikációs lehetőség

Eközben a Toyota egyik képviselője azt sugallta, hogy a Covid-19 járvány és az ezzel járó, az emberi mozgásra vonatkozó korlátozások inspirálták az autógyártót a virtuális munkaterületek bevezetésére.

„Mivel a koronavírus miatt egyre többen dolgoznak otthonról, a fiatal alkalmazottaknak és másoknak is kommunikációs lehetőségeket biztosítunk a vállalaton belül” – idézik az autógyártó meg nem nevezett képviselőjét.

Olvastad már? A pletykák szerint bitcoin-eladásba kezdett a MicroStrategy

Forrás: news.bitcoin.com
Kiemelt kép: An’na Rajpoot

SZERETNÉD MEGKAPNI LEGFRISSEBB HÍREINKET? IRATKOZZ FEL HÍRLEVELÜNKRE!


Legfrissebb bejegyzéseink

A Mastercard és JPMorgan új blockchain alapú fizetési megoldást indít

A Mastercard Multi-Token Network (MTN) és a JPMorgan ambiciózus Kinexys Digital Payments platformja integrálódott, hogy gyorsabb és átláthatóbb elszámolási rendszert kínáljon. Az MTN és Kinexys összekapcsolása A...

Az ETH piaca csendes – vihar előtti csend?

Az Ethereum (ETH) árfolyama a cikkírásakor 3135 dolláron áll, ami mindössze 0,6%-os emelkedést jelent az elmúlt 24 órában. Ez a szerény növekedés éles ellentétben áll a...

A 3 legjobb mémcoin az év végi növekedésre: Miért a CATZILLA vezeti a listát?

Vendégbejegyzés Az év végéhez közeledve a figyelem a mémcoin felé fordul, amely jelentős hozamot kínálhat. A CATZILLA meglepetésszerű versenyzőként tűnt fel, és egyedi vonzerejével felkeltette az...

Upbit hack: Észak-Korea a tettes?

Dél-Korea hivatalosan is megerősítette, hogy az észak-koreai Lazarus és Andariel hackercsoportok felelősek az 50 millió dolláros Upbit hackért, amely 2019-ben történt. Az ellopott kriptovaluták értéke...

Legolvasottabb híreink

Vendégbejegyzések

SZERETNÉD MEGKAPNI LEGFRISSEBB HÍREINKET? IRATKOZZ FEL HÍRLEVELÜNKRE!

This field is required.