A globális kávéházi óriás, a Starbucks a Polygon hálózaton mutatja be legújabb NFT-kollekcióját, a „The Starbucks First Store Collection”-t.
Az új kollekció a vállalat első üzlete előtt tiszteleg, amelyet 1971-ben alapítottak Seattle ikonikus Pike Place Marketjénél.
Kriptovalutát vennél vagy eladnál? Próbáld ki a CoinCharlie-t, Magyarország legújabb kriptováltóját!
A Starbucks a Nifty Gateway NFT-piactérre vonatkozó reklámjában hangsúlyozza az első üzlet történelmi és érzelmi értékét, és kijelenti, hogy a kollekció egyedülálló lehetőséget kínál arra, hogy a Starbucks történelmének egy darabját birtokba vehessük.
Szerdán 5000 „The First Store Collection elnevezésű bélyeg” lesz megvásárolható, egyenként 100 dolláros áron.
Azok a gyűjtők, akik két vagy több különböző „Journey Stamps” bélyeget birtokolnak a Starbucks korábbi NFT vállalkozásából, reggel 9 órától korai hozzáférést kapnak a First Store kollekcióhoz.
Az általános árusítás délben kezdődik, és minden gyűjtő számára személyenként egy bélyeg lesz elérhető.
A Starbucks korábbi próbálkozásai a web3 területén
Ez a bejelentés a Nike közelmúltbeli kriptotérbe való belépése után érkezett a .Swoosh blokkláncplatformon létrehozott első „digitális alkotásgyűjteményével”.
A Nike-hoz és sok más márkához hasonlóan a Starbucks is az olyan fogalmakat választott az „NFT” helyett, mint a „kollekció” vagy a „bélyeg”.
Egy eredménybeszámoló során a Starbucks először 2022 májusában fedte fel a web3 domain feltárására vonatkozó terveit, bejelentve egy NFT kollekció elindítását, amely exkluzív tartalmakat, élményeket és egyéb kedvezményeket biztosít a felhasználóknak.
A Starbucks CMO-ja, Brady Brewer megosztotta a vállalat elképzelését, miszerint „digitális harmadik helyszínt” hoz létre, és a web3 inspirálta tulajdonosi és közösségi alapú modellek révén újraértelmezi a Starbucks közösségi tagságot.
Szeptemberben a Starbucks bemutatta az Odyssey-t, a Starbucks Rewards kiterjesztését, amelynek célja a márkahűség növelése a virtuális térben.
Decemberben a Starbucks elindította az Odyssey bétatesztjét, amely lehetővé teszi a tagok számára, hogy részt vegyenek interaktív utazásokon, például játékokban és virtuális túrákon, és jutalmakra vagy gyűjthető és cserélhető „Journey Stamp” NFT-kre beváltható Odyssey-pontokat gyűjtsenek.
A Starbucks ekkor jelentette be együttműködését a Nifty Gateway és a Polygon cégekkel.
A múlt hónapban a Starbucks bemutatta első fizetős NFT-kollekcióját, a „Siren Collection”-t, amely kevesebb mint 20 perc alatt elfogyott.
A 2000 darabos kollekcióban szintén a Starbucks Siren logójának egy változata volt látható, a bélyegek darabonkénti ára 100 dollár volt.
A Siren bélyegek jelenlegi minimálára 495 dollár körül van, ami közel 400%-os növekedést jelent.
Az eredetileg ingyenes jutalomként kínált Starbucks Journey bélyegek alapárai jelenleg 70 és 1000 dollár között mozognak.
Olvastad már? A MicroStrategy hozzákapcsolta a céges email-címeket a Lightning Network-höz
Kiemelt kép:
SZERETNÉD MEGKAPNI LEGFRISSEBB HÍREINKET? IRATKOZZ FEL HÍRLEVELÜNKRE!
Tájékoztatás: A kriptoworld.hu oldalon található információk és elemzések a szerzők magánvéleményét tükrözik. A jelen oldalon megjelenő írások, cikkek nem valósítanak meg a 2007. évi CXXXVIII. törvény (Bszt.) 4. § (2). bek 8. pontja szerinti befektetési elemzést és a 9. pont szerinti befektetési tanácsadást.
Bármely befektetési döntés meghozatala során az adott befektetés megfelelőségét csak az adott befektető személyére szabott vizsgálattal lehet megállapítani, melyre a jelen oldal nem vállalkozik és nem is alkalmas. Az egyes befektetési döntések előtt éppen ezért tájékozódjon részletesen és több forrásból, szükség esetén konzultáljon befektetési tanácsadóval!
A cikkekben megjelenő esetleges hibákért téves információkból eredendő anyagi károkért a kriptoworld.hu felelősséget nem vállal.