A KFC blokklánccal kísérletezik a hirdetési iparban

-

A KFC nemrégiben jelentette be, hogy a Közel-keleten egy blokkláncos tesztprogramot indít, amelybe a saját hirdetési rendszerét vonja be, ezzel növelve annak hatékonyságát, és egyben nagyobb médiajelenlétet megvalósítva.
Az AMEinfo hasábjain megjelent hír szerint a KFC a blokklánctól nagyobb átláthatóságot vár a hirdetések terén.

Válts stabilcoinokat a CoinCashnél! Kattints a részletekért!

Emellett a biztonsági, és a magánszférát érintő kérdésekben is előrelépésre számítanak, mind a cég, mind a hirdetők, mind pedig a fogyasztókat tekintve.

Megosztott adatbázis fogja az átláthatóságot szolgálni

A pilot-program célja, hogy megmutassa a különböző márkák számára, hogyan segíti a blokklánc az adatkezelést, hogyan növelheti a láthatóságot és optimalizálhatja a hirdetések költség-haszon arányát.
Emellett a cég abban is reménykedik, hogy eszközként szolgálhat a csalások ellen is, hiszen a blokklánc transzparens, a hirdetésekről mindent tudni lehet, az adatok pedig valós időben frissülnek.
A KFC Yum! Brands üzletágának marketing igazgatója, Ozge Zoralioglu ezt így fogalmazta meg:

„A KFC mostantól részesül a megnövekedett láthatóság előnyeiből, amely a valós idejű adatoknak, és az állandó frissítéseknek köszönhető. Minden információ autentikus, módosítatlan, és hiteles.”

Gyorséttermek és kriptopénzek

A KFC nem először vág bele kriptopénz vonatkozású projektbe. A kanadai leányvállalatuk például 2018-ban piacra dobott egy Bitcoin Bucket nevű menüt, amelyet kizárólag bitcoinnal lehetett náluk megvásárolni.
A KFC példáján felbuzdulva pedig a Church’s Chicken étteremlánc vezette be 10 venezuelai éttermében a DASH kriptopénzt, mint választható fizetési megoldást.
A másik nemzetközi lánc, amely lehetővé tette a bitcoinos fizetést, a Burger King volt, mégpedig a világon elsőként, Hollandiában, 2016-ban.
Kicsit később a németországi üzleteik is lehetővé tették az internetes és a mobilos fizetésnél, hogy kriptót használjanak a vevőik.
Mindazonáltal idővel ez a lehetőség megszűnt a Burger King létesítményeiben, és a cég bejelentette, hogy az elfogadás csupán időszakos promóciós célokat szolgált.

Olvastad már? A bitcoin áttörte az „optimális short” szintet – mit jelent ez pontosan?

Forrás: cointelegraph.com
Várjuk hozzászólásaitokat itt lent, illetve a közösségimédia-felületeken. Ne hagyjátok ki a többi hírt, és iratkozzatok fel hírlevelünkre. Ne felejtsétek el nyomon követni oldalunkat a Facebookon.
Legyen szép napotok! 🙂

Legfrissebb bejegyzéseink

A Pepe érme árnövekedése túlszárnyalja a Shib Inu-t? Íme az új token a 20.000%-os rallyhoz

Vendégbejegyzés A Pepe Coin (PEPE) a közelmúltban olyan árfolyam-ugráson ment keresztül, ami magával ragadta a piac figyelmét. A vevők szorosan figyelik, hogy ez a rally túlszárnyalja-e a...

Vajon 2025-ben is a Pepe lesz a békás érmék vezére?

Vendégbejegyzés A Pepe ($PEPE), az egykor legjobbnak számító béka-témájú mém érme az elmúlt egy hónapot hatalmas nyomás alatt töltötte, és az értéke 5,59%-kal esett. Az érme...

Ideje váltani? A SHIB-tulajdonosok miért figyelik a Catzilla hatalmas növekedési potenciálját?

Vendégbejegyzés A Shiba Inu rajongói új utakat keresnek, mivel a kriptopiac új versenyzője lenyűgöző növekedéssel hívja fel magára a figyelmet. A folyamatban lévő bikafutás közepette a Catzilla...

Az XYZVerse rakéták 5 millió dolláron túl – rekordidő alatt 7,5 millió dolláros mérföldkőhöz vezető úton

Vendégbejegyzés A mém érmék világa már soha nem lesz a régi. Az új bajnok eljött, hogy nagylelkűen jutalmazzon minden sportrajongót és mémkedvelőt. Olyan ez, mint Ronaldo passzai...

Legolvasottabb híreink

Vendégbejegyzések

SZERETNÉD MEGKAPNI LEGFRISSEBB HÍREINKET? IRATKOZZ FEL HÍRLEVELÜNKRE!

This field is required.