A Google újra megjelenít a kripto hirdetéseket az USÁ-ban és Japánban

A Google bejelentette, hogy a októbertől a szabályozott kriptovalutaváltók hirdetései is megjelenhetnek felületeiken. Ezzel feloldódik pár a Google által júniusban bevezetett korlátozás.

Megjelenhet néhány kriptoreklám

A Google weboldalán tette közzé a hirdetményt, amelyben felhívja a figyelmet a kriptovalutákhoz kapcsolódó hirdetésekre vonatkozó szabályokon esett változásokra:

„A Google pénzügyi termékekre és szolgáltatásokra vonatkozó hirdetési irányelvei 2018 októberében fognak frissülni, hogy lehetővé tegyék a szabályozott kriptovaluta váltók hirdetéseinek megjelenését az Egyesült Államokban és Japánban. […] A hirdetőknek a Google segítségével lesz lehetőségük hitelesíteni az országot amelyben hirdetéseiket meg kívánják jelentetni.”

A vállalat szerint a megjeleníthető hirdetések a „kriptovaluták kezelésével vagy befektetésével kapcsolatos pénzügyi termékek és szolgáltatások, illetve személyre szabott tanácsadási programok” fogalmára terjedhet ki.

A Google nyilatkozata szerint „amint októberben érvénybe lép az új szabályrendszer, a hirdetők hitelesíthetik reklámaikat, hogy azok publikussá válhassanak”. Az új szabályzat minden olyan felhasználóra vonatkozik, aki finanszírozással kapcsolatos hirdetményeket szeretne megjeleníteni.

Májusban a Google bejelentette a „kriptovalutákra és hozzájuk kapcsolódó tartalmakra vonatkozó hirdetések korlátozását (ICO-kat, tárcákat, váltókat és tanácsadási programokat is beleértve)”. A szabályozás júniusban hatályba is lépett. A CNBC szerint a Google anyavállalata, az Alphabet Inc. bevételének 86 százaléka reklámok megjelenítéséből származik. A cég több mint 54 millió dollár bevételt szerzett az idei év első felében.

A Google aktuális hirdetési irányelvei

A jelenlegi hirdetési irányelvek kimondják, hogy „egyes pénzügyi termékek megjelenítése korlátozott, a bennük rejlő komplexitás és kockázatok miatt”. A vállalat megerősítette, hogy ez a tétel változni fog az új szabályzat érvénybe lépésével.

Jelenleg a korlátozott hirdetések közé tartoznak a kriptovaluták és hozzájuk kapcsolódó tartalmak, illetve az kriptotermékeket kibocsátó szervezeteket értékelő, összehasonlító szolgáltatások reklámozása is. Ugyanígy nem jeleníthetők meg ICO-k, kriptovaluta vásárlási és értékesítési, tanácsadási tartalmak, és ezekhez közvetetten köthető webhelyek tartalmai sem.

Más platformok hirdetési irányelvei

Más nagyobb platformok is hasonló szabályozásokkal élnek a kriptovaluta tartalmakat illetően. A Facebook januárban letiltotta, majd június óta ismét engedélyezi az ilyen hirdetéseket.

A Twitter csak korlátozásokkal jeleníti meg a „pénzügyi szolgáltatásokat és kapcsolódó tartalmakat”, amelybe az ICO-k, token kiárusítások is beleértendők.

A Microsoft Bing platformján kifejezetten tilos bármilyen „kriptovaluta és ahhoz kapcsolódó termékek – beleértve, de nem kizárólag az ICO-k, váltók, tárcák” tartalmak megjelenítése.

Forrás: news.bitcoin.com

Várjuk hozzászólásaitokat itt lent, illetve a közösségimédia-felületeken. Ne hagyd ki a többi hírt, és iratkozz fel hírlevelünkre. Ne felejtsd el nyomon követni oldalunkat a Facebookon az Instagramon és a Twitteren. Legyen szép estéd! 

Legfrissebb bejegyzéseink

Új DeFi projekt készül túlszárnyalni az Ethereumot és a Shiba Inut, miközben ára 800%-ot emelkedik

Vendégbejegyzés Miközben a kriptopiac a következő nagy mozgást várja, a DTX Exchange az, amely az utóbbi időben reflektorfénybe került 800%-os áremelkedésével. Bár az Ethereum és a...

Az SEC elállt a Coinbase elleni pertől

A Coinbase vezérigazgatója, Brian Armstrong az X-en jelentette be, hogy az amerikai Értékpapír- és Tőzsdefelügyelet (SEC) elállt a tőzsde elleni pertől. A hír izgalmat váltott...

Egyre több bűncselekményt követnek el kriptovalutákkal Oroszországban

Oroszországban egyre több bűncselekmény kapcsolódik a kriptovalutákhoz – közölte az ország Legfelsőbb Bírósága. Egy nemrég tartott ülésen, amelyen Vlagyimir Putyin elnök is részt vett, Irina Podnoszova,...

A Ripple és Cardano árfolyam-előrejelzés: Kitörés közeleg? Egy új kripto 10-szeres árnövekedést érhet el az AI piac kapcsolatai miatt

Vendégbejegyzés A vezető kriptovaluták, mint a Ripple (XRP) és a Cardano (ADA) az utóbbi időben jelentős volatilitást tapasztaltak. Az XRP árfolyama az elmúlt 30 napban kétszámjegyű csökkenést...

Legolvasottabb híreink

Vendégbejegyzések

SZERETNÉD MEGKAPNI LEGFRISSEBB HÍREINKET? IRATKOZZ FEL HÍRLEVELÜNKRE!

This field is required.