A Coinbase reklámja annyira sikeres lett, hogy a rendszerük összeomlott a terheléstől

Az USA-ban a hétvégén az amerikai-foci bajnokság, a Super Bowl félidejében a Coinbase vélhetően az idei év egyik legemlékezetesebb pillanatát hozta össze.
A levetített reklámjuk egy 60 másodperces blokk volt, amelyben egy QR-kód lebegett keresztül a képernyőn, és semmi más nem történt.

Ne maradj le a legfrissebb hírekről és érdekességekről – kövess minket Facebookon is, és legyél naprakész a kriptovilágban!


Illetve annyi még igen, hogy a reklám végén feltűnt a Coinbase címe, és az ajánlat, amely szerint 15 dollárnyi ajándék BTC-t kapnak azok az új felhasználók, akik a következő két nap során regisztrálnak az oldalra.
A minimalistára sikerült reklám sikeres lett, talán túlságosan is.
Nem sokkal a reklám után már arról tweeteltek a felhasználók, hogy a Coinbase app és maga az oldal is elérhetetlen, mindkettő összeomlott a nem várt hatalmas terheléstől.


Az üzemszünet nem tartott túlságosan sokáig, néhány perccel később már ismét működött az oldal, és az akciót népszerűsítő aloldal is, olyan szlogenekkel, mint például a „Kevesebb beszéd, több bitcoin”.


A hirdetés és a hatásai természetesen nagy felhajtáshoz vezettek a közösségi médiában. Vicces és komolyabb reakciók is születtek.
Sokan véleményezték a tényt, hogy a QR-kódos reklám létrehozási költsége hogyan viszonyul az átlagos Super Bowl reklámok büdzséjéhez.

Tény, hogy bár a reklám maga a Coinbase oldalának időszakos összeomlásához vezetett, el kell ismerni, hogy eredeti és elmés megoldást választottak.
A jelek szerint vannak kutyák is, akiket sikerült megszólítani, de majdnem biztos, hogy ők nem számítottak a potenciális kriptovásárlók célcsoportjának.


Nem a Coinbase reklámja lett az egyetlen, amely a kriptoiparhoz köthető.
A rivális FTX tőzsde a humorista Larry David főszereplésével készített reklámfilmet, de a Bud Light és a Turbo Tax spotjaiban is megemlítették a kriptopénzeket.

Az idei évben még számos nagy kriptós esemény várható, így szinte biztosak lehetünk abban, hogy fogunk még látni érdekes és kreatív reklámokat is.

Olvastad már? A Bahreini Központi Bank sikeresen tesztelte a JPMorgan blokkláncát

Forrás: decrypt.co
Kiemelt kép: Ferhat Korkmaz

SZERETNÉD MEGKAPNI LEGFRISSEBB HÍREINKET? IRATKOZZ FEL HÍRLEVELÜNKRE!


Legfrissebb bejegyzéseink

Új DeFi projekt készül túlszárnyalni az Ethereumot és a Shiba Inut, miközben ára 800%-ot emelkedik

Vendégbejegyzés Miközben a kriptopiac a következő nagy mozgást várja, a DTX Exchange az, amely az utóbbi időben reflektorfénybe került 800%-os áremelkedésével. Bár az Ethereum és a...

Az SEC elállt a Coinbase elleni pertől

A Coinbase vezérigazgatója, Brian Armstrong az X-en jelentette be, hogy az amerikai Értékpapír- és Tőzsdefelügyelet (SEC) elállt a tőzsde elleni pertől. A hír izgalmat váltott...

Egyre több bűncselekményt követnek el kriptovalutákkal Oroszországban

Oroszországban egyre több bűncselekmény kapcsolódik a kriptovalutákhoz – közölte az ország Legfelsőbb Bírósága. Egy nemrég tartott ülésen, amelyen Vlagyimir Putyin elnök is részt vett, Irina Podnoszova,...

A Ripple és Cardano árfolyam-előrejelzés: Kitörés közeleg? Egy új kripto 10-szeres árnövekedést érhet el az AI piac kapcsolatai miatt

Vendégbejegyzés A vezető kriptovaluták, mint a Ripple (XRP) és a Cardano (ADA) az utóbbi időben jelentős volatilitást tapasztaltak. Az XRP árfolyama az elmúlt 30 napban kétszámjegyű csökkenést...

Legolvasottabb híreink

Vendégbejegyzések

SZERETNÉD MEGKAPNI LEGFRISSEBB HÍREINKET? IRATKOZZ FEL HÍRLEVELÜNKRE!

This field is required.