A Binance NFT-piactere hamarosan bevezeti az NFT Subscription Mechanismet, egy új funkciót, amely az ígérete szerint tisztességes lehetőséget biztosít a vásárlóknak.
A kereslet növekedése miatt egyre nehezebb a non-fungible tokenek (NFT-k) megvásárlása a kezdeti bevezetéskor. A korlátozott kínálat és a nagy kereslet miatt néhány NFT-drop már a megjelenést követő néhány másodperc után elfogy.
Ezzel az újonnan megjelent gyűjtemények megvásárlása iránt érdeklődő felhasználóknak nincs más választásuk, mint megvárni, amíg az eredeti tulajdonosok úgy döntenek, hogy némi haszonért eladják az NFT-ket, ami azt eredményezi, hogy többet kell fizetniük, vagy nem tudnak teljesen hozzájutni az NFT-khez.
Emiatt a Binance bevezetett egy előfizetési mechanizmust, amely lehetővé teszi, hogy mindenki egyenlő eséllyel vásárolhasson újonnan kiadott NFT-ket a piacterén.
A piactér új NFT-előfizetési mechanizmusa lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy nagyobb eséllyel tudjanak NFT-ket vásárolni azáltal, hogy korlátozza a személyenként megengedett NFT-vásárlási mennyiséget, és egy véletlenszerű vevőkiválasztási folyamatot követ.
4 fázisból álló folyamat
Az NFT Subscription Mechanism eladásban részt venni kívánó felhasználóknak egy négy fázisból – előkészítés, jegyzés, kiválasztás és elosztás – álló folyamatot kell követniük.
Az előkészítési fázisban a felhasználóknak rendelkezniük kell a részvételhez szükséges minimális mennyiségű tokennel. A Binance megjegyezte, hogy a minimális belépési követelményt az NFT-értékesítést lebonyolító alkotók vagy projekt határozza meg.
Ezt követi a jegyzési fázis. Itt aztán a kvalifikált résztvevők részvételi jegyeket kapnak, amelyeknek a vásárlási limitjét felhasználónként az NFT alkotói határozzák meg.
Az egy felhasználó által kapott jegyek száma lesz a maximálisan megvásárolható NFT-k száma is. A felhasználóknak azonban lehetőségük van eldönteni, hogy az összes, vagy csak néhány jegyüket használják-e fel. Ha több jegyed van, az nem jelenti azt, hogy meg is kapod az NFT-t. Viszont több esélyt ad a sikeres vásárlásra.
Ezután a folyamat továbblép a kiválasztási fázisba. Ez egy véletlenszerű kiválasztási rendszert foglal magában, amely kiválasztja a nyertes részvételi jegyeket az összes előfizető közül.
A kiválasztott résztvevők sikeresen megvásárolhatják az NFT-ket. Az utolsó fázis a kiosztás, ahol az értékesítés folytatódik.
Tagadhatatlan, hogy az NFT-k az elmúlt hónapokban hatalmas növekedést tudhatnak maguk mögött. Mivel a globális NFT-értékesítés volumene megközelíti a 20 milliárd dollárt, sokan azt feltételezik, hogy az NFT-k egy nap még a bitcoint is megelőzhetik.
Olvastad már? Új magyar NFT indult CryptoMemories néven
Forrás: cointelegraph.com