A Brave Browserrel mostantól kriptopénzt kaphatunk a böngészésért cserébe, a Brave böngészője letiltja a legtöbb reklámot és csak azokat engedi át, melyek tiszteletben tartják a felhasználó személyes adatait.
Olvastad már? „Cryptokicks” néven adott be kriptopénz szabadalmat a Nike
A reklámok megtekintéséért cserébe kriptopénzt kaphatunk a Bravetől. A hagyományos reklámok helyett a Brave apró kis figyelmeztetéseket fog megjeleníteni, melyek nincsenek az oldalakba ágyazva.
A figyelmeztetések hasonlítani fognak a Slack alkalmazáson található reklámokra.
A cég 2019-ben kezdte tesztelni a személyiségi adatokat tiszteletben tartó reklámokat.
Az új technológia elérhető a Brave legfrissebb asztali és telefonos alkalmazásán is. Ha a felhasználó beleegyezik, akkor a reklámokért cserébe egy kis összeget kapnak.
Brendan Eich elmagyarázta:
„Nagyon vártuk már ezt a funkciót, mivel nem szükséges hozzá az oldalak belépése, a mi modellünk a reklámozó-felhasználó kapcsolatra összpontosít.”
Hogyan működik?
Eich elmagyarázta hogyan is működik ez az egész.
Ha a felhasználók rámennek egy megjelenő reklámra, akkor egy olyan oldalra kerülnek, ami több adatot tartalmaz a termékről.
A cég sikeresen megvalósította tervét, hogy a felhasználók is részesüljenek a reklámok jövedelmének egy részéből. A felhasználóknak a Brave legújabb verzióját kell használniuk az új funkció eléréséhez.
Ha letöltöttük a legfrissebb verziót, akkor be kell lépnünk a Brave Rewards rendszerbe.
A regisztráció után választhatunk, hogy elfogadjuk-e a reklámokat, jövedelmük egy részéért cserébe, melyet kriptopénzben kapunk meg.
A Brave szerint a reklámok nem élnek vissza személyes adatainkkal. A cég a jövőben arra számít, hogy a tokenek számos egyéb területen lesznek majd felhasználhatóak.
A felhasználók olyan „valós jutalmakra” válthatják a tokeneket, mint ajándékutalványok.
Az összegyűlt összeget, a Brave Basic Attention Tokenjén (BAT) keresztül kaphatjuk meg.
Az új Brave reklámok április 24-én váltak elérhetővé, számos reklámozó cégnél.
Olyan reklámszolgáltatók vannak köztük, mint az Uphold, Home Chef, Vice, Fluidity, ConsenSys, AirSwap, Ternio BlockCard, The Giving Block, eToro, TAP Network, BuySellAds és a MyCrypto.
Jövőbeli tervek
Már tervben van, hogy a BAT tokeneket hagyományos pénzekre válthassuk.
A Coinbase tavaly novemberben elindította a BAT támogatását, az Android és iOS alkalmazásokon is. Úgy tűnik, hogy a Brave keress a szörfözéssel stratégiája nagyon gyorsan terjed.
Lin Dai, a TAP Network vezérigazgatója a következőt mondta:
„A Brave megváltoztatja a digitális reklámozás világát ezzel a rendszerrel, mellyel a felhasználók is jól járnak, ha figyelnek.”
A hagyományos reklámok követik a felhasználók viselkedését és jelentik a felhőnek.
A felhő ezután a felhasználók viselkedése és ízlés alapján határozza meg milyen reklámokat jelenítenek meg.
Eich hozzátette:
„Teljesen fejére állítjuk az adatok felhasználását, ez egy teljesen privát rendszer, melynek front endjéhez nem szükséges az adatok követése. Egyszerűen a böngészési adataid alapján küld reklámokat.”
Ezzel a reklámozók elérhetik a felhasználókat, akiket szeretnének a Brave machine learning algoritmusának segítségével.
Eich szerint a legtöbb felhasználó az alapbeállításokon hagyja a Bravet, így nagy lesz a kezdeti felhasználóbázis.
A cég később szeretné engedélyezni azokat a reklámokat is, melyek nem követik nyomon a felhasználókat.
A tartalomgyártók számára elérhetővé tesz egy mikrofizetési rendszert, mellyel a felhasználok egyesével fizethetnek egyes szolgáltatásokért feliratkozás helyett. A projekt kezd széles körben elterjedni, számos híroldal és cég kezd érdeklődni iránta.
Forrás: coinspeaker.com
Várjuk hozzászólásaitokat itt lent, illetve a közösségimédia-felületeken. Ne hagyd ki a többi hírt, és iratkozz fel hírlevelünkre. Ne felejtsd el nyomon követni oldalunkat a Facebookon a Telegramon és az Instagramon. Legyen szép napod!
Szeretnéd támogatni a munkámat, akkor itt tedd meg:
BTC: 34vcA11dH3AbVWkEbQraCvM2vNFkT6JFJM
LTC: MGfcUc7YSHLbYuoEEaoFvhZBLRW1KuSnRE
ETH: 0xe6E0D778d323786c1151163d2A3472989Fe7aA53
KÖSZÖNÖM!