A Crypto.com tőzsde visszatért a mainstream sportreklámokhoz és hírességek támogatását is toborozza.
A Crypto.com a híres rapperrel, Eminemmel készített egy új reklámfilmet, amelyet a hétvégi NBA rájátszás során mutatnak be.
Kriptovalutát vennél vagy eladnál? Próbáld ki a CoinCharlie-t, Magyarország legújabb kriptováltóját!
Ez a reklám a Coinbase hasonló televíziós marketingtevékenységét követi, ami azt jelzi, hogy a nagy sportbajnokságok újra felfigyelhetnek a kriptoiparra.
A Crypto.com új sporthirdetési kampánya
Ahogyan azt a híres rapper Twitter-oldalán pénteken megosztotta, a reklám a Crypto.com Arena – a Los Angeles belvárosában található, korábban Staples Centre néven ismert többcélú sportaréna – madártávlatból történő megtekintésével kezdődik.
You know what it’s always been. #FFTB #Ad @cryptocom pic.twitter.com/XZ3Qf7TkkR
— Marshall Mathers (@Eminem) April 26, 2024
Az aréna a tervek szerint a 2028-as nyári olimpiai játékok során a kosárlabda-versenyeknek, illetve szombaton a Los Angeles Lakers – Denver Nuggets rájátszásbeli mérkőzésének adott otthont, ahol a reklámja először kerül adásba.
„Figyelmen kívül hagyták a lehetőségeidet, lekicsinyelték az eredményeidet, kigúnyolták az ambícióidat… de nem a kritikusok számítanak, és ezt te is tudod” – mondja Eminem a reklám narrátoraként.
A reklámfilmben egy MMA harcos látható edzés közben, mielőtt kisétálna az UFC-meccsére, és egy crypto.com-mezt visel – egy másik, a kriptotőzsde által szponzorált sportegyesületet.
A sajtóközlemény szerint a reklámot az NHL rájátszásában a Los Angeles Kings egyik mérkőzésén, a jövő hónapban a Forma-1-es Crypto.com Miami Nagydíjon, valamint a közelgő UFC Fight Night és a fizetős UFC eseményeken is bemutatják.
„Tudod, mi volt eddig is: elkerülhetetlen” – zárul a reklám. „A szerencse a bátraknak kedvez.”
A rivális tőzsde, a Coinbase az elmúlt hetekben számos hirdetést tett közzé, amelyekben a kripto mint pénz felsőbbrendűségét mutatták be különböző pizzához kapcsolódó hasonlatokkal.
A kripto reklámok: Matt Damon és Eminem
A reklám zárómondata online mém lett, amikor egy 2021-es Crypto.com reklámban használták Matt Damon főszereplésével, amely akkoriban komoly visszhangot kapott, mert a kripto befektetést a sarkvidéki felfedezéshez és a Holdra szálláshoz hasonlította.
A reklám megjelenésének időzítése nagyjából a Bitcoin éves csúcsának idejére esett, és a filmsztárnak magyarázkodnia kellett, miután az eszköz árfolyama tizenkét hónappal később 75%-ot zuhant.
A követők egy része ugyanilyen elutasítóan fogadta Eminem új hirdetését, egyesek a rapper ” eladásáért”, mások pedig úgy vélték, hogy a hirdetés azt jelenti, hogy a piac csúcspontja elérkezett.
„A Crypto.com egy tőzsdei alapú alkalmazás és teljesen különbözik attól az NFT dologtól, amit a Snoop-al csinált” – írta az egyik kommentelő. „A Crypto.com tulajdonában van a Lakers aréna és rengeteg más ingatlan. Ez nem csak a crypto reklámja.”
Korábban Eminem saját NFT-kollekciót indított, és 2021-ben 462.000 dollárért vásárolt egy népszerű „Bored Ape Yacht Club” (BAYC) NFT-t.
Kövesd a Kriptoworld-öt a Google News-on
Olvastad már? Ázsiában nagyon népszerű a blokkláncos játékipar
SZERETNÉD MEGKAPNI LEGFRISSEBB HÍREINKET? IRATKOZZ FEL HÍRLEVELÜNKRE!
Tájékoztatás: A kriptoworld.hu oldalon található információk és elemzések a szerzők magánvéleményét tükrözik. A jelen oldalon megjelenő írások, cikkek nem valósítanak meg a 2007. évi CXXXVIII. törvény (Bszt.) 4. § (2). bek 8. pontja szerinti befektetési elemzést és a 9. pont szerinti befektetési tanácsadást.
Bármely befektetési döntés meghozatala során az adott befektetés megfelelőségét csak az adott befektető személyére szabott vizsgálattal lehet megállapítani, melyre a jelen oldal nem vállalkozik és nem is alkalmas. Az egyes befektetési döntések előtt éppen ezért tájékozódjon részletesen és több forrásból, szükség esetén konzultáljon befektetési tanácsadóval!
A cikkekben megjelenő esetleges hibákért téves információkból eredendő anyagi károkért a kriptoworld.hu felelősséget nem vállal.