Január 29-én lép életbe a Google legújabb szabálya, amely végre ismét engedélyezni fogja bizonyos kriptoipari termékek reklámozását.
A várakozások alapján az új szabályok életbe lépése után már lehetőség lesz a spot piaci bitcoin ETF-ek reklámozására.
A szabályzat úgy fogalmaz, hogy az USA piacán, a megfelelő követelményeknek megfelelő kriptopénz termékek a Google platformjain és a hirdetési szolgáltatásán keresztül, miután megfelelő engedélyt kaptak a vállalattól.
Kriptovalutát vennél vagy eladnál? Próbáld ki a CoinCharlie-t, Magyarország legújabb kriptováltóját!
Ez egészen pontosan azt jelenti, hogy a Google reklámjai között ezentúl feltűnhetnek olyan pénzügyi vállalatok reklámjai is, amelyek különböző kriptopénzes ETF-eket szeretnének népszerűsíteni a befektetők körében.
Ezek olyan pénzügyi termékek, ahol a regisztrált értékpapír mögött valódi kriptopénz van letétbe helyezve a kibocsátó által.
A Google elmondta, hogy ez az új szabályzat világszerte mindenhol ugyanakkor lép életbe, de ennek ellenére ahol a helyi törvények ezt nem teszik lehetővé, ott ezentúl sem lesz mód az ilyen termékek reklámozására.
Ha valaki megsérti ezeket a szabályokat, akkor először figyelmeztetésben részesülnek, majd hét nap elteltével felfüggeszthetik a fiókjaikat, amennyiben nem hagynak fel a szabálysértő tevékenységgel.
Január 10-én az USA tőzsdefelügyeleti hatósága, a SEC 11 spot bitcoin ETF-et engedélyezett, amelyek ezentúl szerepelhetnek a hagyományos pénzügyi cégek portfólióiban.
A jelenleg ismert adatok alapján a Google nagyjából naponta 8,55 milliárd internetes keresést dolgoz fel, így nem férhet kétség ahhoz, hogy a platformjainak hatalmas befolyása lehet a kriptopiacra, minden téren.
Az elemzők szerint pont ez a hatalmas kapacitás az, amelynek kösz9nhetően pozitív fejlemények várhatók a bitcoin ETF-ek terjedését tekintve, és az egész kriptopiacot, a kriptopénzek elterjedését figyelembe véve.
A frissített szabályzat új lehetőségek előtt nyithatja ki a kaput az iparágban, és arra is rávilágít, hogy a Google elkötelezett a felelős pénzügyi döntések mellett.
A Google az általa kiadott közleményben megosztotta, hogy minél több információt akar biztosítani a felhasználóik számára, hogy meg tudja védeni őket a rosszindulatú praktikáktól, és segíthessen a felelős pénzügyi döntések meghozásában.
„A saját célkitűzéseink között mindig is fontos helyen szerepelt, hogy információt tudjunk adni a termékekről, szolgáltatásokról, és az ezekhez kapcsolódó pénzügyi kockázatok mértékéről. Emellett védelmet akarunk biztosítani a felhasználók számára, hogy el tudják kerülni a káros, megtévesztő eseteket.”
Olvastad már? Vajon a Cardano DeFi növekedése elég lesz az ADA árfolyamának?
SZERETNÉD MEGKAPNI LEGFRISSEBB HÍREINKET? IRATKOZZ FEL HÍRLEVELÜNKRE!
Tájékoztatás: A kriptoworld.hu oldalon található információk és elemzések a szerzők magánvéleményét tükrözik. A jelen oldalon megjelenő írások, cikkek nem valósítanak meg a 2007. évi CXXXVIII. törvény (Bszt.) 4. § (2). bek 8. pontja szerinti befektetési elemzést és a 9. pont szerinti befektetési tanácsadást.
Bármely befektetési döntés meghozatala során az adott befektetés megfelelőségét csak az adott befektető személyére szabott vizsgálattal lehet megállapítani, melyre a jelen oldal nem vállalkozik és nem is alkalmas. Az egyes befektetési döntések előtt éppen ezért tájékozódjon részletesen és több forrásból, szükség esetén konzultáljon befektetési tanácsadóval!
A cikkekben megjelenő esetleges hibákért téves információkból eredendő anyagi károkért a kriptoworld.hu felelősséget nem vállal.