A Salesforce, a vezető ügyfélkapcsolat-kezelő (CRM) szoftvercég bejelentette, hogy új partnerséget kötött a Polygonnal, hogy létrehozzanak egy NFT (non-fungible token) alapú hűségprogramot.
A partnerség lehetővé teszi a Salesforce ügyfelei számára, hogy a Salesforce kezelőplatformjának segítségével csatlakozzanak a legjobb blokklánc-platformhoz, és token-alapú hűségprogramokat hozzanak létre.
Kriptovalutát vennél vagy eladnál? Próbáld ki a CoinCharlie-t, Magyarország legújabb kriptováltóját!
A hűségprogramok bizonyítottan rendkívül hatékony marketingeszközök az ügyfelek megtartását és elkötelezettségét növelni kívánó vállalkozások számára.
A Smile.io, egy jutalmazási programszolgáltató szerint a visszatérő ügyfelek egy vállalkozás bevételének mintegy 40%-át tudják generálni.
Az NFT-k növekvő népszerűségével és a blokklánc technológia egyre szélesebb körű alkalmazásával a vállalkozásokban a Polygon és a Salesforce közötti partnerség kétségtelenül jelentős előrelépést jelent majd az ügyfélhűség-programok innovatív megoldásainak megteremtésében.
A blokklánc technológia és az NFT-k használata a hűségprogramokban számos előnnyel jár a vállalkozások számára.
A blokklánc decentralizált és megváltoztathatatlan jellegének köszönhetően az ügyfelek biztosak lehetnek a hűségprogram átláthatóságában és tisztességességében.
Az NFT-k lehetőséget kínálnak a személyre szabott jutalmak és egyedi vásárlói élmények kialakítására.
A hűségprogram lehetővé teheti továbbá a vállalkozások számára, hogy nulladik féltől származó adatokat szerezzenek be, felszabadítsák a társalkotást és a társtulajdonlást, valamint a tokenek által védett közösségeket, amelyek mind hozzájárulnak az ügyfelek elkötelezettségének és hűségének növeléséhez.
A Salesforce web 3.0 szolgáltatást indít az NFT-k számára
A partnerség bejelentése azt követi, hogy a Salesforce a közelmúltban elindította Web 3.0 szolgáltatását, amely lehetővé teszi az ügyfélcégek számára, hogy blokkláncplatformon keresztül NFT-ket verjenek, kezeljenek és értékesítsenek.
A szolgáltatással a Salesforce lehetővé teszi a vállalatok számára, hogy CRM-jükön belül nyomon kövessék az Ethereumon és a Polygonon indított gyűjtések valós idejű blokkláncadatait, így új módokat teremthetnek az ügyfeleikkel való interakcióra és az elköteleződés ösztönzésére.
A Polygon és a Salesforce közötti partnerség nem az egyetlen friss fejlemény a blokklánc-alapú hűségprogramok világában.
A BlockFi és a Gemini egyaránt bejelentette, hogy bitcoin jutalmakat kínáló hitelkártyákat tervez, míg a Mastercard az Uptop, egy NFT-alapú hűségprogramot támogatta a startupok elkötelezettségi programján keresztül.
Az elmúlt hónapokban a blokkláncvállalat több nagyvállalattal, köztük a Starbucksszal, a japán Square Enixszel és a dél-koreai Lotte Groupmal is partnerségre lépett, hogy szolgáltatásokat hozzanak létre a Web3-on.
Az Unstoppable Domains és a Polygon Labs emellett .polygon NFT domaineket is indított a Web3-hoz, ami lehetővé teszi a Polygon ökoszisztéma felhasználóinak, hogy egyéni Web3 domaineket hozzanak létre .polygon végződéssel.
Olvastad már? A Polkadot bikák megerősítik a befektetők bizalmát?
SZERETNÉD MEGKAPNI LEGFRISSEBB HÍREINKET? IRATKOZZ FEL HÍRLEVELÜNKRE!
Tájékoztatás: A kriptoworld.hu oldalon található információk és elemzések a szerzők magánvéleményét tükrözik. A jelen oldalon megjelenő írások, cikkek nem valósítanak meg a 2007. évi CXXXVIII. törvény (Bszt.) 4. § (2). bek 8. pontja szerinti befektetési elemzést és a 9. pont szerinti befektetési tanácsadást.
Bármely befektetési döntés meghozatala során az adott befektetés megfelelőségét csak az adott befektető személyére szabott vizsgálattal lehet megállapítani, melyre a jelen oldal nem vállalkozik és nem is alkalmas. Az egyes befektetési döntések előtt éppen ezért tájékozódjon részletesen és több forrásból, szükség esetén konzultáljon befektetési tanácsadóval!
A cikkekben megjelenő esetleges hibákért téves információkból eredendő anyagi károkért a kriptoworld.hu felelősséget nem vállal.