Először Megan Thee Stallion és Aaron Rodgers voltak azok, akik a Block’s Cash alkalmazáson keresztül ingyen bitcoint kínáltak.
Most már nem számítanak annyira szexinek ezek a promók. Ez azért van, mert a hype-ciklus gyorséttermi fázisában vagyunk.
Kriptovalutát vennél vagy eladnál? Próbáld ki a CoinCharlie-t, Magyarország legújabb kriptováltóját!
A Shake Shack burgerlánc bejelentette, hogy márciusig minden egyes Cash App bankkártyával történő vásárlás után a vásárlóknak a fizetési végösszeg 15%-át bitcoinban téríti vissza.
Jay Livingston CMO szerint a promóció nem azoknak a vendégeknek szól, akiknek kriptóra fáj a foguk.
A Wall Street Journalnak elmondta, hogy ez mindössze egy egyszerű módja annak, hogy megnézzék, van-e vonzereje a kriptopénznek a gyorsétteremlánc vásárlói körében:
„Mindig próbálsz olyan dolgokra fogadni, amelyeknek valóban lesz értelme, és nem pazarolsz erőforrásokat azokra, amelyeknek nem lesz.”
Ez nem egy teljesen új terület az éttermek számára. Novemberben a Robinhood és a Burger King összefogott, hogy a vásárlók minden egyes 5 dolláros költés után 1 dogecoint kapjanak (jelenleg körülbelül 12 centért kereskednek vele), míg a McDonald’s olyan NFT Big Macet készített, amely finomabb, mint az igazi.
Míg a Shake Shack sütöget – pontosabban próbálkozik – a kriptotérben, addig a Block a Bitcoin bevett pártfogója. Jack Dorsey vezérigazgató vezetése alatt a vállalat a bitcoint (bár más kriptoeszközöket nem) mindig is támogatta.
Spiral nevű márkája (korábban Square Crypto) szoftverfejlesztőként is hozzájárult a bitcoinhoz és a Lightning Networkhöz, míg a TBD54566975 részleg (igen, ez az igazi neve) egy Bitcoin-alapú decentralizált tőzsdén dolgozik.
A Cash App volt a legelfoglaltabb mind közül. Amellett, hogy januárban bevezette a Lightning-tranzakciókat, hírességekkel együttműködve arra ösztönzi az embereket, hogy az alkalmazáson keresztül vásároljanak Bitcoint.
Nemrégiben például Gwyneth Paltrow Oscar-díjas színésznő és életmódguru 500.000 dollárt osztott szét a bitcoinban azon Instagram- és Twitter-követői között, akik „$cashtag”-gel kommentálták a posztjait.
Paltrow személyes márkája valószínűleg összeomlana, ha rajtakapnák egy Shake Shackben, de az étteremlánc ennek ellenére igyekszik megragadni a Block közösségi médiai marketingstratégiájának egy részét, hogy elérje a fiatalabb vásárlói csoportokat.
Ebben az esetben talán a Shake Shacknek Shiba Inut kellene osztogatnia.
Olvastad már? A legtöbb olyan bitcoinbefektető, aki ATH-n vásárolt, már eladott
Forrás: decrypt.co
Kiemelt kép: Jim Nix
SZERETNÉD MEGKAPNI LEGFRISSEBB HÍREINKET? IRATKOZZ FEL HÍRLEVELÜNKRE!