Pénteken a National Association for Stock Car Auto Racing (NASCAR) bejelentette, hogy a cég digitális gyűjtőeszközöket indított az idei Daytona 500-ra.
A NASCAR limitált kiadású Daytona 500 NFT-sorozata a Wax blokklánccsapattal kötött partnerség része.
Kriptovalutát vennél vagy eladnál? Próbáld ki a CoinCharlie-t, Magyarország legújabb kriptováltóját!
A NASCAR bemutatja a 2022-es Daytona 500-as NFT-kollekciót
A NASCAR Daytona 500-as, NFT-token gyűjtemények kibocsátását tervezi, és az eseményre szóló jegy tulajdonosai pénztárcánként egy NFT-t kaphatnak.
Az autóversenyeket lebonyolító vállalat 25.000 Daytona 500-as jegytulajdonosnak küldött e-mailt az eseményről a bevezetés előtt.
A Bitcoin.com Newsnak küldött közlemény szerint a jegytulajdonosoknak 24 órájuk volt arra, hogy regisztráljanak egy Wax blokklánc-tárcára, hogy részt vehessenek a versenyen.
„A Daytona 500 NFT-nyertes automatikusan részt vesz a sorsoláson, amelyen öt dedikált NASCAR-versenyzői sisak egyikét lehet megnyerni” – mondták a Bitcoin.com Newsnak.
A cég február 16-án jelentette be a hivatalos digitális gyűjtemények elindítását. A NASCAR kifejtette, hogy azért választotta a Waxot, mert „biztosítani akarta, hogy minél több ember vehessen részt ezen a történelmi eseményen”.
Továbbá a NASCAR szerint a Wax blokklánchálózat „a ClimateCare által tanúsítottan szén-dioxid-semleges, és 220.000-szer kevesebb energiát használ, mint a versenytársai”.
A NASCAR-ral való partnerségét megelőzően a Wax együttműködött a Toppsszal, a Hasbróval, a Mattel és a Funkóval. A Daytona 500 közvetítése tavaly mintegy 4,83 millió nézőt hozott a Foxnak, ami kevesebb, mint a 2020-as 7,33 millió néző.
„Soha nem látott izgalommal készülünk a 2022-es Daytona 500-ra, és szeretnénk megköszönni a szurkolóinknak a sport iránti folyamatos elkötelezettségüket azzal, hogy a jegytulajdonosokat egy ingyenes digitális gyűjteménnyel ajándékozzuk meg a Nagy Amerikai Futam emlékére” – mondta Tim Clark, a NASCAR digitális vezetője a Bitcoin.com Newsnak küldött nyilatkozatában.
A NASCAR vezetője hozzátette:
„A rajongók új és egyedi módon akarnak kapcsolatba lépni a márkákkal, és ez egy újabb lépés ebben a folyamatban.”
A NASCAR Daytona 500 NFT a Super Bowl emlékezetes NFT-it követi
Az, hogy a NASCAR Daytona 500 jegyek tulajdonosai NFT-ket kapnak, ahhoz hasonló lépés, hogy a Super Bowl jegyek tulajdonosainak az NFL és a Ticketmaster is NFT-ket ad.
Az NFL virtuális emlékjegyeket adott a rajongóknak, hogy a résztvevők örökre megemlékezhessenek a Super Bowl LVI-ről.
A NASCAR közleménye, amelyet a nascar.com írója, Scott Bernberg tett közzé, így szól:
„A Super Bowlnak semmi köze a versenyzés világközpontjához”. Sőt, William Quigley, a Wax vezérigazgatója megjegyezte, hogy szerinte „a Wax blokklánc az egyetlen lánc, amely elég gyors ahhoz, hogy lépést tartson a NASCAR-ral”.
A Wax blokklánc és a NASCAR közötti partnerség, az autóversenyző cég és a Candy Digital közös NFT-je után köttetett.
Múlt héten a Candy bejelentette, hogy a Race Team Alliance-szal együttműködve 23 NASCAR Cup Series járművet indít „Candy Racing Digi Casts” néven.
Olvastad már? Új csúcson a bányászati nehézség
Forrás: news.bitcoin.com
SZERETNÉD MEGKAPNI LEGFRISSEBB HÍREINKET? IRATKOZZ FEL HÍRLEVELÜNKRE!