Emlékezetes NFT-jegyeket kapnak az idei Super Bowl szurkolói

-

A National Football League (NFL) bejelentette, hogy az amerikaifutball-szervezet azt tervezi, hogy virtuális emlékjegyeket ad a szurkolóknak, méghozzá NFT-jegyek (non-fungible token) formájában a közelgő Los Angeles-i Super Bowl LVI-re.
Az NFL a Ticketmasterrel együttműködve bocsátja ki az NFT-emlékjegyeket, amelyek lehetővé teszik a szurkolók számára, hogy „digitális emléket tartsanak a kezükben a Super Bowl-élményükből”.

Kriptovalutát vennél vagy eladnál? Próbáld ki a CoinCharlie-t, Magyarország legújabb kriptováltóját!

NFT-jegyek a szurkolóknak

2022. február 2-án az NFL és a világ legnagyobb jegyértékesítő piactere, a Ticketmaster Entertainment bejelentette, hogy a szervezetek együttműködésre léptek annak érdekében, hogy a közelgő Super Bowlra non-fungible tokeneket (NFT) adjanak ki.
A cél a blokklánc-technológia kihasználása, hogy a rajongók örökre emlékezhessenek a Los Angeles-i Super Bowl LVI-re. A Super Bowl 2022. február 13-án kerül megrendezésre, a futballmérkőzés pedig a Rams és a Bengals között zajlik majd.
A Super Bowl LVI lesz az első alkalom, hogy a két csapat megmérkőzik a bajnoki címért.

A Super Bowl bajnoki mérkőzést 2022. február 13-án rendezik Los Angelesben. A mérkőzésen a Super Bowl történetében először a Los Angeles Rams és a Cincinnati Bengals csap össze.
Az NFL szerint a Ticketmaster segítségével minden szurkoló, aki nézőként részt vesz a bajnoki mérkőzésen, megkapja a limitált kiadású Super Bowl LVI NFT-emlékjegyeket.

A sajtóközlemény szerint az NFT-jegyek olyan személyre szabott NFT-ket tartalmaznak majd, mint a tulajdonos egyedi szekciója, sora és helye. Bobby Gallo, az NFL klubfejlesztésért felelős SVP-je a bejelentés során kifejtette, hogy a labdarúgó liga már korábban is érdeklődést mutatott az NFL-központú NFT-k iránt.
„Először az alapszakasz alatt kezdtünk el virtuális emlékjegy-NFT-ket kínálni a szurkolóknak” – mondta Gallo a közleményben. Nagy sikert tapasztaltunk ezzel az egyedülálló szurkolói élménnyel, ami lendületet adott ahhoz, hogy folytassuk ezt a programot az utószezonban, és végül a Los Angeles-i Super Bowl LVI-n.”
Az NFL vezetője hozzátette:

„Az egyedi Super Bowl NFT-k felajánlása lehetővé teszi számunkra, hogy fokozzuk a játéknap élményét, miközben tovább tesztelhetjük az NFT-teret a jövőbeli jegyértékesítési és eseménybevonási lehetőségek tekintetében.

Hét történelmi NFT kerül értékesítésre

Az NFL ezzel a lépéssel követi az NFT-technológiával kísérletező ismert márkák és szervezetek sorát, olyan vállalatokkal, mint az Adidas, a Nike, a Sports Illustrated, a Playboy, a Gamestop, a Ubisoft, a Konami, a Samsung, az UFC, a Fox Entertainment, a Mastercard, a Visa, az Associated Press és a Sega.
Az NFL emlékjegyei hasonlóak a népszerű zenei és művészeti fesztivál, a Coachella NFT-ihez, azzal a különbséggel, hogy ez utóbbi élethosszig tartó fesztiválbelépőként funkcionál.
Az NFL virtuális NFT-emlékjegyei mellett az amerikaifutball-liga egy hét történelmi NFT-emlékjegyből álló sorozat piacra dobását is tervezi.
„Február 6-tól kezdődően minden nap egy új NFT kerül kiadásra, és február 13-án egy olyan NFT kiadásával ér véget, amelyen az aktuális Super Bowl LVI-jegyek művészeti alkotása látható, amelyet egy helyi dél-kaliforniai művész tervezett” – részletezte az NFL.

Továbbá a Cincinnati Bengals és a Los Angeles Rams számára külön NFT-ket készítenek, és „még ebben a hónapban megjelenik a Super Bowl LVI győztes csapatának végső NFT-je” – zárta az NFL.

Olvastad már? A MicroStrategy vezérigazgatója szerint egyre nagyobb az intézményi elfogadottság

Forrás: news.bitcoin.com

SZERETNÉD MEGKAPNI LEGFRISSEBB HÍREINKET? IRATKOZZ FEL HÍRLEVELÜNKRE!


Legfrissebb bejegyzéseink

Bitcoin piaci ciklusa: Mit árulnak el a múltbeli trendek a jövőről?

Az elmúlt hónap során a Bitcoin (BTC) lenyűgöző, 47,52%-os növekedést produkált, ezzel tovább erősítve pozícióját a kriptopiac vezetőjeként. Az elmúlt 24 órában további 1,78%-os emelkedést regisztrált...

Mi az a Dogifhat (WIF)?

A maga bájos és humoros karakterével a WIF még az olyan jól ismert mémcoinokat is felülmúlta a kereskedési volumenben, mint a Shiba Inu és a...

A szakértők előrejelzései: A CATZILLA a Top 5 mémcoinok közé kerülhet 2025-re 500-szoros hozamot ígérve

Vendégbejegyzés Ahogy a kripto piacon drámai változások zajlanak, egy új versenyző vonzza az iparági szakemberek figyelmét. A CATZILLA, egy mémcoin, a top 5 token egyikeként emelik...

Charles Schwab leendő vezérigazgatója: „Még nem vettem kriptót, és most butának érzem magam”

Rick Wurster, aki jövőre veszi át a Charles Schwab banki és befektetési óriás vezérigazgatói szerepét, elismerte, hogy még nem fektetett kriptovalutákba, bár mostanra már bánja...

Legolvasottabb híreink

Vendégbejegyzések

SZERETNÉD MEGKAPNI LEGFRISSEBB HÍREINKET? IRATKOZZ FEL HÍRLEVELÜNKRE!

This field is required.