Megérkeztek a Game Developers Conference által készített felmérés eredményei, amelyekből kiderül, hogy a játékfejlesztők mélyen gyűlölik az NFT-ket, a kriptókat és a Metaverse-et.
Egy nemrégiben készült felmérésből kiderült, hogy a legtöbb játékfejlesztő és stúdiója nem érdekelt a non-fungible tokenek (NFT-k) vagy kriptovaluták fejlesztésében vagy alkalmazásában.
Kriptovalutát vennél vagy eladnál? Próbáld ki a CoinCharlie-t, Magyarország legújabb kriptováltóját!
A Game Developers Conference által január 21-én közzétett, State of the Game Industry 2022 című felmérésben 2700 játékfejlesztőt kérdeztek meg arról, hogy mennyire érdeklődnek az NFT-k és a kriptopénzek iránt.
Az eredmények nem voltak túl kedvezőek maguknak a játékosoknak, akik nagy érdeklődést mutattak az NFT-k iránt.
A válaszadók elsöprő többsége jelezte, hogy a stúdióját „nem érdekli” a kriptopénz mint fizetési eszköz (72%), és szintén nem tanúsít érdeklődést az NFT-k iránt (70%). Mindössze 1% válaszolta, hogy már fejleszt NFT-ket, vagy már használja a kriptovalutát fizetési eszközként.
A felmérésben közzétett, az NFT-kkel és a kriptovalutával kapcsolatos 14 fejlesztői hozzászólás közül csak egy volt általánosságban pozitív, míg a többi a hátbatámadástól az elmarasztalóig terjedt.
Az egyetlen pozitív megjegyzés így szólt: „ez a jövő hulláma”.
Egy másik válaszadó arra utalt, hogy az egész NFT-iparág problémás, amikor azt mondta:
„Nem értem, hogyan nem azonosították ezt piramisjátékként.”
Ék az iparág szívében
Más hozzászólások a szerencsejáték-ipar jövőbeli helyzetével kapcsolatos aggodalmakat fogalmaztak meg, ha az átveszi a kriptót és az NFT-ket:
„Éket vernek az iparág szívébe. Nagyon világossá fog válni, hogy mik az emberek motivációi, és ez nem lesz szép.”
Az NFT-ket használó decentralizált alkalmazások (dApp) játékai mintegy 35 millió dolláros volument jelentettek az elmúlt 24 órában.
Ez a volumen a DappRadar szerint körülbelül 867.000 felhasználótól származik. A Mordor Intelligence szerint, amikor az NFT-ket szélesebb körben integrálják a 178 milliárd dolláros hagyományos játékiparban, több mint 3 milliárd játékost érnek majd el világszerte.
A válaszadók általánosságban negatívan vélekedtek a metaverse játékokról is.
Annak ellenére, hogy jelenleg több mint 12 vállalat fejleszt kiterjesztett valóság (AR) és virtuális valóság (VR) eszközöket, amelyekkel a játékosok elmerülhetnek a játékokban, a jelentés szerint „a válaszadók körülbelül egyharmada úgy véli, hogy a metaverzu, koncepció soha nem fogja beváltani az ígéretét.”
A Microsoft szoftveróriás nemrég jelentette be, hogy részvényenként 95 dollárért megvásárolta az egyik legnagyobb játékipari céget, az Activision Blizzardot.
A Microsoft nem mutatott ilyen megvetést a technológia iránt, és azt tervezi, hogy frissen felvásárolt márkájával a metaverzumban játszható játékokat fejleszt majd.
Olvastad már? Svájc legnagyobb bankja szerint elhúzódó kriptotélre kell számítanunk
Forrás: cointelegraph.com
SZERETNÉD MEGKAPNI LEGFRISSEBB HÍREINKET? IRATKOZZ FEL HÍRLEVELÜNKRE!