A kriptotőzsde újabb sportpartnert szerzett, a UFC-vel, a Forma-1-gyel, a Paris Saint-Germainnel és másokkal kötött megállapodások után.
Kevesebb mint egy héttel azután, hogy a Fnatic személyében első esport partnerével bővült, a Crypto.com kriptovaluta-tőzsde sportszponzorációs költekezése ma folytatódik az NBA Philadelphia 76ers-szel kötött megállapodás bejelentésével.
Kriptovalutát vennél vagy eladnál? Próbáld ki a CoinCharlie-t, Magyarország legújabb kriptováltóját!
A Crypto.com lesz a csapat hivatalos mezlogó partnere, a 76ers új mezének mind a négy változatán a bal vállon a tőzsde logója lesz látható.
A tőzsde a csapat nemzetközi marketingpartnere lesz, és a 76ers márkajelzését is használhatja a marketing- és reklámtevékenységekben.
A Crypto.com márkajelzés továbbá a csapat philadelphiai Wells Fargo Center arénájában is megjelenik majd, mind az alapvonal előterében, mind a pálya melletti kijelzőkön.
A megállapodás magában foglalja a Crypto.com hirdetési jelenlétét a 76ers televíziós közvetítéseiben, valamint a közösségi médiában és a marketingcsatornákon.
the future has arrived. @CryptoCom | #CryptoHoops pic.twitter.com/8OdMD8GivG
— Philadelphia 76ers (@sixers) September 22, 2021
A Crypto.com emellett a csapat első hivatalos NFT-gyűjteményeit is piacán keresztül fogja megjelentetni. Az NFT egy bizonyíthatóan ritka digitális tárgy tulajdonjogát igazoló okiratként működik, és képeket, videofájlokat és más típusú gyűjtőcikkeket képviselhet.
A Dapper Labs NBA Top Shot projektje az egyik legnépszerűbb NFT-projekt volt eddig.
Az üzlet feltételeit és időtartamát nem hozták nyilvánosságra, bár Chris Heck, a 76ers üzleti műveletekért felelős vezetője a mai bejelentésben „hosszú távú partnerségnek” nevezte a megállapodást.
A Crypto.com az elmúlt hónapokban számos megállapodást kötött a sportvilágban, többek között olyan ligákkal, mint a Forma-1 és az Ultimate Fighting Championship, valamint az NHL-es Montreal Canadiens, a Paris Saint-Germain F.C. futballklub és az F1-es Aston Martin Cognizant. Ez a tőzsde első megállapodása egy NBA-csapattal.
Az FTX rivális kriptopénzváltó 2021-ben hasonló megközelítést alkalmazott a sportszponzoráció terén, és szerződést kötött a Major League Baseball-lal, az NBA Miami Heat csapatával, az esport csapat TSM-mel, valamint olyan sportolókkal, mint Tom Brady és Stephen Curry.
just had a great chat with @SBF_FTX, asked him if he can tell for sure that all the sports sponsorships are boosting customer acquisition. He said he can't quite prove that, but anecdotally it has been huge for name brand awareness. "You can't just buy that with Facebook ads."
— Daniel Roberts (@readDanwrite) September 15, 2021
Ez a kiadás egybeesett az FTX internetes forgalmának növekedésével az utóbbi időben. Az FTX alapítója és vezérigazgatója, Sam Bankman-Fried a múlt héten a Decrypt főszerkesztőjének, Daniel Robertsnek elmondta, hogy bár nem tudja bizonyítani, hogy a sportszponzorációs erőfeszítések növelik az ügyfélszerzést, a név ismertségének anekdotikus növekedése hatalmas volt.
„Ezt egyszerűen nem lehet Facebook-hirdetésekkel megvásárolni” – mondta Bankman-Fried az FTX sportmegállapodásairól.
A Crypto.com talán ugyanilyen ismertségi növekedést szeretne elérni, bár nem világos, hogy ez eddig sikerült-e – a SimilarWeb webes forgalmi adatai nem mutatnak olyan mértékű növekedést, mint amilyet az FTX az elmúlt hónapokban tapasztalt.
Amikor a múlt héten megkérdezték a Crypto.com vezérigazgatóját, Kris Marszalek-et, hogy milyen hatással voltak a sportpartnerségei az eddigiekre, nem akart konkrétumokat megosztani, csak annyit mondott a Decryptnek:
„El vagyunk ragadtatva attól, hogy a rajongók világszerte milyen jól fogadták az összes partnerségünket.”
Olvastad már? A Fear&Greed index alapján a bitcoin alulértékelt
Forrás: decrypt.co
SZERETNÉD MEGKAPNI LEGFRISSEBB HÍREINKET? IRATKOZZ FEL HÍRLEVELÜNKRE!