Egy hadseregnyi ügyfélszolgálatossal bővült a Coinbase csapata

-

A Coinbase egy új blogbejegyzésben foglalkozott az ügyfélszolgálati panaszokkal kapcsolatos problémás múltjával.
Elege van a Coinbase ügyfélszolgálatából? A segítség megérkezett, mondja a kriptotőzsde, amely tegnap blogbejegyzést írt az új supportügynökök seregéről, illetve további intézkedéseket vázolt fel, amelyek a jövőben várhatók.

Kriptovalutát vennél vagy eladnál? Próbáld ki a CoinCharlie-t, Magyarország legújabb kriptováltóját!


Mióta Brian Armstrong kilenc évvel ezelőtt megalapította a céget, az ügyfelek panaszai egyre csak gyűltek.
A Mashable 2018-ban az amerikai Értékpapír- és Tőzsdefelügyelethez intézett, az információszabadságon alapuló kérelme révén hozzájutott egy 134 oldalas jelentéshez az ügyfélpanaszokról.
Akkor az a kép rajzolódott ki, hogy az elégedetlen Coinbase-felhasználóknak általában két problémájuk volt: vagy rejtélyes módon eltűnt a pénzük – gyakran azzal vádolták őket, hogy maga a Coinbase zárolta a pénzt –, vagy kizárták őket a számlájukról.
Amikor a Coinbase idén áprilisban a nyilvánosság elé lépett, a The New York Times arról számolt be, hogy a Coinbase ügyfelei még mindig sokat panaszkodtak a pénz eltűnésére és a számlák lezárásával kapcsolatos visszatérő problémákra. Kevés dolog változott.

Hogyan kezeli a Coinbase a helyzetet?

A Coinbase szerint azonban a dolgok egyre jobbak. Tegnapi blogbejegyzésében Casper Sorensen, az ügyfélszolgálat alelnöke elmondta, hogy a tőzsde drasztikusan csökkentette az ügyfélpanaszok hátralékát.
Sorensen szerint az év eleje óta a Coinbase 70%-kal csökkentette az aktív ügyfelei által a vállalathoz intézett panaszok számát, annak ellenére, hogy a teljes felhasználói bázis 28%-kal nőtt.
Ennek érdekében Sorensen elmondta, hogy a Coinbase megötszörözte ügyfélszolgálati személyzetét, és további 3000 ügynököt vett fel.
Elmondása szerint az ügyfelek felvilágosítása arról, hogyan védhetik meg számláikat a csalásoktól, sokat segített a problémák megoldásán. A tehetős ügyfeleknek a kétfaktoros hitelesítési ellenőrzések bevezetésének ajánlása is jót tett.

A „következő hónapokban” a tőzsde várhatóan élő chat és telefonos ügyfélszolgálatot indít.
A tőzsdére lépéssel a tét jelentősen megnőtt. Elvégre a boldog ügyfelek a Bitcoin és az Ethereum mellett talán a Coinbase részvényeit is felveszik a portfóliójukba.

Olvastad már? A JP Morgan szerint a staking egy gyorsan növekvő bevételi lehetőség

Forrás: decrypt.co

SZERETNÉD MEGKAPNI LEGFRISSEBB HÍREINKET? IRATKOZZ FEL HÍRLEVELÜNKRE!


Legfrissebb bejegyzéseink

Bitcoin piaci ciklusa: Mit árulnak el a múltbeli trendek a jövőről?

Az elmúlt hónap során a Bitcoin (BTC) lenyűgöző, 47,52%-os növekedést produkált, ezzel tovább erősítve pozícióját a kriptopiac vezetőjeként. Az elmúlt 24 órában további 1,78%-os emelkedést regisztrált...

Mi az a Dogifhat (WIF)?

A maga bájos és humoros karakterével a WIF még az olyan jól ismert mémcoinokat is felülmúlta a kereskedési volumenben, mint a Shiba Inu és a...

A szakértők előrejelzései: A CATZILLA a Top 5 mémcoinok közé kerülhet 2025-re 500-szoros hozamot ígérve

Vendégbejegyzés Ahogy a kripto piacon drámai változások zajlanak, egy új versenyző vonzza az iparági szakemberek figyelmét. A CATZILLA, egy mémcoin, a top 5 token egyikeként emelik...

Charles Schwab leendő vezérigazgatója: „Még nem vettem kriptót, és most butának érzem magam”

Rick Wurster, aki jövőre veszi át a Charles Schwab banki és befektetési óriás vezérigazgatói szerepét, elismerte, hogy még nem fektetett kriptovalutákba, bár mostanra már bánja...

Legolvasottabb híreink

Vendégbejegyzések

SZERETNÉD MEGKAPNI LEGFRISSEBB HÍREINKET? IRATKOZZ FEL HÍRLEVELÜNKRE!

This field is required.