A globális versenyszervezet tegnap a kriptocéget kriptoszponzorként szerződtette, és számos előnnyel és kripto-központú kezdeményezéssel készül.
A Formula 1 (F1) versenysport szervezete tegnap aláírta megállapodását a hongkongi székhelyű Crypto.com-mal, amely így hivatalos szponzora lett a versenynek egy közlemény szerint.
Kriptovalutát vennél vagy eladnál? Próbáld ki a CoinCharlie-t, Magyarország legújabb kriptováltóját!
„Rendkívül büszkék vagyunk arra, hogy mi lehetünk a Forma-1 első kriptopénz szponzora, és csatlakozunk azon márkák tekintélyes listájához, amelyek támogatják a technológiát és az innovációt a középpontban tartó sportágat. Várjuk a hosszú közös innovációs éveket, amelyek a Belga Nagydíjon kezdődnek, ahol egy vadonatúj díjat fogunk átadni” – mondta Kris Marszalek, a Crypto.com alapítója a közleményben, hozzátéve, hogy a duó hamarosan exkluzív NFT-ket fog bemutatni.
1/ We're extremely excited to announce that https://t.co/vCNztABJoG is the newest Global Partner of @F1🏎
We're also the first Official Cryptocurrency Sponsor, and #NFT Partner of #F1 pic.twitter.com/gyymBWpWmo
— Crypto.com (@cryptocom) June 29, 2021
Kriptók és az NFT-k jönnek az F1-be
Az F1 a világ legrangosabb autóversenye, valamint a világ legnépszerűbb éves sportsorozata. A partnerség pedig a legújabb a Crypto.com új sport- és márkakapcsolatainak hosszú listáján.
A Crypto.com globális partnerként és a 2021-es új Sprint sorozat nyitó partnereként mutatkozik be, az első verseny július 17-én, szombaton Silverstone-ban lesz, a 2021-es Brit Nagydíj előtt.
A Crypto.com az F1-gyel kötött vezető globális partnerségi megállapodás részeként a szezon hátralévő részében minden versenyen jelen lesz a pálya mellett.
4/ Continuing the theme of innovation, we’re partnering with #F1 in the development of exclusive #NFTs, connecting fans to the sport in new and innovative ways.
— Crypto.com (@cryptocom) June 29, 2021
Amellett, hogy a világ leggyorsabban növekvő kriptoplatformját és az App Store és a Google Play vezető alkalmazását építette ki, a Crypto.com Visa Card a világ legnépszerűbb kriptokártyája, amely világszerte több mint 30 országban elérhető.
Az F1-gyel való partnerség biztosítja, hogy a Crypto.com tovább növelje márkája ismertségét a nemzetközi színtéren.
Partnerségek és szén-dioxid-semlegesség
A Crypto.com élen jár az iparágban a sportszponzorációk terén, hiszen az első kriptoplatform volt, amelyik F1-es csapattal (Aston Martin Cognizant Formula One), NHL-csapattal (Montreal Canadiens) és labdarúgóligával (Lega Serie A) kötött partnerséget.
Eközben a Crypto.com – az F1 fenntarthatósági terveihez igazodva, hogy 2030-ra sportágként zéró szén-dioxid kibocsátással működjön – 2021 májusában ambiciózus ígéretet tett arra, hogy 18 hónapon belül szén-dioxid-negatívvá válik, és ezzel utat és modellt kínál az iparágnak a „tiszta kriptó” számára.
Ez a terv kezdetben a kriptovaluta-kereskedelem, a -befizetés és a -kifizetés során keletkező szén-dioxid-kibocsátás értékelésére összpontosít az összes saját platformján, mielőtt újraértékelné az egész üzletág kereskedésen kívüli működési módjait is.
Olvastad már? További 13 kriptocég vonja vissza engedélyezési kérelmét az Egyesült Királyságban
Forrás: cryptoslate.com
Kiemelt kép: Chuljae Lee
SZERETNÉD MEGKAPNI LEGFRISSEBB HÍREINKET? IRATKOZZ FEL HÍRLEVELÜNKRE!