Jelentheti ez azt, hogy a kereskedés már népszerűbbé vált, mint a közösségi média?
Két kereskedési alkalmazás is az Apple App Store népszerűségi listájának a csúcsára emelkedett az utóbbi napokban.
Az első helyen a Robinhood áll, a másodikon pedig a Coinbase a cikk írásakor. És hogy kik követik őket?
A harmadik a TikTok közösségimédia-platform, a YouTube, Instagram és Snapchat pedig rendre a negyedik, ötödik és hatodik helyet foglalják el.
Ennek egy lehetséges magyarázata az, hogy az emberek mára már inkább érdekeltek a kriptopénzek és pénzügyi eszközök kereskedésében, mint a különféle közösségimédia-platformok használatában – jegyezte meg a CNBC egy pénteken megjelent cikkében.
A Robinhood egyébként is jelentős figyelmet kapott januárban, amikor a vállalat befagyasztotta a GameStop-részvények megvásárlásának lehetőségét.
A döntést azt követően hozták, hogy az árfolyam a Reddit r/Wallsstreetbets csoportos akciójának köszönhetően indokolatlanul az egekbe szökött.
A második helyen álló Coinbase szintén a címlapokon volt az idén, különösen a régóta várt, szerdán zajlott tőzsdére lépésének köszönhetően.
A népszerűség aztán tovább fokozódott, miután COIN jel alatt listázták a Nasdaqon.
A kriptó és a részvények akkor kerültek inkább a kiskereskedelmi látókörbe, amikor mindketten jócskán összeomlottak 2020 márciusában.
Ezt követően egy év alatt olyan magaslatokba emelkedtek, hogy minden eddigi rekordjaikat megdöntötték.
A bitcoin árfolyama is már több mint megháromszorozódott a 2017-es rekordja óta.
Olvastad már? EOS/USDT Közép távú elemzés – Ádám, és Éva újra megjelent.
Forrás: cointelegraph.com
Kiemelt kép: Solen Feyissa
SZERETNÉD MEGKAPNI LEGFRISSEBB HÍREINKET? IRATKOZZ FEL HÍRLEVELÜNKRE!