A Bitpay ügyvezető igazgatója, Sonny Singh legutóbb a bitcoin fizetési eszközként való hatékonyságáról számolt be, azt állítva, hogy a „bitcoint spekuláció és kereskedés helyett világszerte arra használják, hogy dolgokat vásároljanak vele.”
Az igazgató azt is elmondta, hogy a Bitpay 2018-ban 1,2 milliárd dollárnyi forgalmat bonyolított le bitcoinban.
A Bitpaynek nem számít, ha összeomlik
Sonny Singh, a Bitpay ügyvezető igazgatója legutóbb a bitcoin fizetési eszközként való használhatóságáról beszélt.
Singh azt állította, hogy a „Bitcoin valójában működik”, majd hozzátette, hogy amikor „az emberek azt mondják, hogy ’ajaj, az árak nagyon lementek, össze fog omlani’ – nem függ össze azzal, amit én csinálok.”
A Bitpay vezérigazgatója kijelentette, hogy a „fontos az, hogy a bitcoint valójában spekuláció és kereskedés helyett világszerte arra használják, hogy dolgokat vásároljanak vele.” Singh azt állítja, hogy a Bitpay „1,2 milliárd dollárt továbbított”, hozzátéve, hogy „ez azt jelenti, az emberek 1,2 milliárd dollárnyi bitcoint használtak fel fizetésekre.”
Az széles adoptációhoz jobb kriptooktatásra van szükség
Azon gondolatával ellentétben, hogy a bitcoin jelenleg fizetési módként „működik”, Singh kiemelte a kriptopénzeket illető fejlettebb oktatás szükségességét, amelyek nélkülözhetetlenek az adoptáció elterjesztésére.
„Amerikában mindenki hitelkártyát használ, vagy online begépeli a hitelkártya adatait. Mégis biztonságosabb és egyszerűbb QR-kódon keresztül tenni mindezt, mert nem kell megadni a kártyán szereplő számokat. […]
Az amerikai kereskedők pénzt spórolnak a bitcoinos fizetésekkel, mivel ilyenkor a tranzakciós költség 1%-a terheli őket, míg hitelkártya esetén ez a szám 4%. A kereskedők tehát jelentős pénzre tehetnek szert, ha elfogadják a bitcoinos fizetéseket.
De jelenleg nem értik meg a rendszert, nem részesültek megfelelő oktatással velük kapcsolatban. A felhasználóknak pedig ki kell alakítaniuk a bitcoin fizetési szokásaikat.
Számukra ez jobb és gyorsabb, mint a hitelkártya, és adatbiztonsági szempontból is megbízhatóbb” – mondta.
Singh hozzátette, hogy egy tipikus amerikai kriptopénz-használó főként spekulációként tekint a bitcoinra, ahelyett, hogy valódi lehetőségeit keresné.
Ahogy korábban a kriptoworld.hu azt már részletezte, illetve Singh állítása szerint is:
„Amerikában sok ember hallott már a bitcoinról, közülük mégis csak kevesen birtokolnak a kriptovalutából
Néhány technológiában érdekelt ember és egyetemista már vett bitcoint, mégs.em fogják elkölteni. Csak spekulációs célokra vették. Ha a bitcoinról kérdezed őket, elmondják, mennyi az ára, de semmi többet, mivel befektetési eszközként kezelik. Rá kell bírnunk ezeket az embereket, hogy elköltsék bitcoinjaikat.
A Bitpay számára az ázsiai régió a legjelentősebb
A Bitpay ügyvezető igazgatója elmondta, hogy a vállalat elsődleges piaca Ázsia. Állítása szerint:
„Azt kell mondjam, Ázsia egy hatalmas piac a Bitpay, és összességében a bitcoin számára.
Úgy néz ki, ez sokáig így marad, és itt nemcsak a kereskedésről, hanem a vállalatokról is szó van.
Ha Kínában vagy Koreában élsz, és ki kell fizetned mondjuk egy egymillió dolláros amerikai számlát, bank segítségével 3-5 nap szükséges a tranzakció lebonyolítására, a költség pedig 3-4%.
Mi az egész dolgot el tudjuk intézni egy nap alatt 1%-os bitcoin tranzakciós költséggel. Na így küszöböli ki a bitcoin a fájdalompontokat. A világ legtöbb országában olcsóbb és gyorsabb, mint a banki átutalás.
Singh magabiztosságát is kifejezte, szerinte a bitcoin „a következő években az egyik fő termékké fog válni”, hozzátéve, hogy az egész „mindössze egy kis időbe telik.”
Forrás: news.bitcoin.com
Hozzászólások lezárva.