A KFC blokklánccal kísérletezik a hirdetési iparban

-

A KFC nemrégiben jelentette be, hogy a Közel-keleten egy blokkláncos tesztprogramot indít, amelybe a saját hirdetési rendszerét vonja be, ezzel növelve annak hatékonyságát, és egyben nagyobb médiajelenlétet megvalósítva.
Az AMEinfo hasábjain megjelent hír szerint a KFC a blokklánctól nagyobb átláthatóságot vár a hirdetések terén.

Válts stabilcoinokat a CoinCashnél! Kattints a részletekért!

Emellett a biztonsági, és a magánszférát érintő kérdésekben is előrelépésre számítanak, mind a cég, mind a hirdetők, mind pedig a fogyasztókat tekintve.

Megosztott adatbázis fogja az átláthatóságot szolgálni

A pilot-program célja, hogy megmutassa a különböző márkák számára, hogyan segíti a blokklánc az adatkezelést, hogyan növelheti a láthatóságot és optimalizálhatja a hirdetések költség-haszon arányát.
Emellett a cég abban is reménykedik, hogy eszközként szolgálhat a csalások ellen is, hiszen a blokklánc transzparens, a hirdetésekről mindent tudni lehet, az adatok pedig valós időben frissülnek.
A KFC Yum! Brands üzletágának marketing igazgatója, Ozge Zoralioglu ezt így fogalmazta meg:

„A KFC mostantól részesül a megnövekedett láthatóság előnyeiből, amely a valós idejű adatoknak, és az állandó frissítéseknek köszönhető. Minden információ autentikus, módosítatlan, és hiteles.”

Gyorséttermek és kriptopénzek

A KFC nem először vág bele kriptopénz vonatkozású projektbe. A kanadai leányvállalatuk például 2018-ban piacra dobott egy Bitcoin Bucket nevű menüt, amelyet kizárólag bitcoinnal lehetett náluk megvásárolni.
A KFC példáján felbuzdulva pedig a Church’s Chicken étteremlánc vezette be 10 venezuelai éttermében a DASH kriptopénzt, mint választható fizetési megoldást.
A másik nemzetközi lánc, amely lehetővé tette a bitcoinos fizetést, a Burger King volt, mégpedig a világon elsőként, Hollandiában, 2016-ban.
Kicsit később a németországi üzleteik is lehetővé tették az internetes és a mobilos fizetésnél, hogy kriptót használjanak a vevőik.
Mindazonáltal idővel ez a lehetőség megszűnt a Burger King létesítményeiben, és a cég bejelentette, hogy az elfogadás csupán időszakos promóciós célokat szolgált.

Olvastad már? A bitcoin áttörte az „optimális short” szintet – mit jelent ez pontosan?

Forrás: cointelegraph.com
Várjuk hozzászólásaitokat itt lent, illetve a közösségimédia-felületeken. Ne hagyjátok ki a többi hírt, és iratkozzatok fel hírlevelünkre. Ne felejtsétek el nyomon követni oldalunkat a Facebookon.
Legyen szép napotok! 🙂

Legfrissebb bejegyzéseink

Titokzatos Ethereum-bálna lépés: Mi áll a 73.000 ETH eladás mögött?

Miközben az Ethereum továbbra is nehézségekbe ütközik csúcspontjának elérésében, a Solana látványosan helyreállt az FTX csődjét követően. Egy hosszú ideje tétlen Ethereum-bálna váratlanul újra aktívvá vált,...

Ezeket az érméket uralják a megtérülési lehetőségek – Az elemzők megosztják a következő nagy választásokat

Vendégbejegyzés A befektetők új lehetőségeket szúrnak ki, ahogy egyes kriptovaluták hozamai megugranak. Elemzők olyan ígéretes digitális érméket azonosítottak, amelyek jelentős növekedést kínálhatnak. A piacon zajlanak a találgatások...

VeChain (VET) árfolyam elemzés 11.22.

Prémium VeChain (VET) A VeChain (VET) hónapok óta lefelé tartó trendben ragadt. Mostanában azonban kezd életjeleket mutatni. A VET hét hónap után kitört, meglovagolva a szélesebb kriptopiaci...

Bitcoin piaci ciklusa: Mit árulnak el a múltbeli trendek a jövőről?

Az elmúlt hónap során a Bitcoin (BTC) lenyűgöző, 47,52%-os növekedést produkált, ezzel tovább erősítve pozícióját a kriptopiac vezetőjeként. Az elmúlt 24 órában további 1,78%-os emelkedést regisztrált...

Legolvasottabb híreink

Vendégbejegyzések

SZERETNÉD MEGKAPNI LEGFRISSEBB HÍREINKET? IRATKOZZ FEL HÍRLEVELÜNKRE!

This field is required.