A bitcoin rali ellenére sem nőtt a kriptós appok letöltéseinek száma

-

Annak ellenére, hogy a bitcoin idén már megháromszorozta az árfolyamát, a kriptós applikációk növekedése szinte nulla.

A kriptós app-letöltések nem növekedtek

Az Annie nevű app-követő, adatgyűjtő alkalmazás adataira hivatkozva a Bloomberg cikke szerint a kriptopénzekkel összefüggésben lévő applikációk letöltési számai nem nagyobbak, mint 2018 első felében.

A tavalyi év első hónapjaiban az árak zuhanórepülésben estek a januári rekordmagasságból. Mindez ahhoz vezetett hogy 2018-at sokan kriptotélként kezdték emlegetni.
Ám most a bitcoin és a többi kriptoeszköz növekvő értéke láthatóan semmilyen hatást nem gyakorol a fogyasztók érdeklődésére az appok iránt, hiába „bikásak” a kilátások.
Az Annie applikáció az Apple Store és a Google Play letöltéseit figyeli. Ez alapján tud egy átfogó kimutatást készíteni a mobilhasználók által globálisan diktált trendekről. Miközben több mint 6500 kriptovonatkozású appot talált, a letöltések száma tavaly óta érdemben nem változott.

Az elemzés szerint az idei év első hat hónapjában 67 millió letöltés történt, szemben a tavalyi első félévben mért 65.8 millióval. A stagnáló letöltések ellenére viszont az applikációk száma 35%-kal nőtt 2019 januárja óta.

A bitcoin ralija nem biztos, hogy tömeges elterjedéshez fog vezetni

Eddig a letöltések száma, és a fogyasztók érdeklődése az árak alakulását követte. Miközben a legutóbbi áremelkedésnek kis hatása volt az appletöltésekre, a jelentés alapján a kriptós alkalmazások növekvő száma a 2017-es nagy ralit idézi.
Ahogy a tavalyi éves jelentésükben írják:

„2017-ben a kriptopénzek uralták a főcímeket, felkorbácsolva az érdeklődés hullámait, és ennek megfelelően a rejtvalutákkal kapcsolatos applikációk is jelentős számban növekedtek, ahogy a piaci izgalom is nőtt.”

A legutóbbi rali során a kriptós appok számára nagyrészt az alacsonyan lógó gyümölcsök leszedése volt a cél. A szélesebb elterjedés során azonban a letöltéseknek is növekednie kellene.

Különösen azokban az országokban, ahol az internethez való hozzáférést elsődlegesen az okostelefonok biztosítják.
A Bloomberg úgy véli, az Annie adatai újabb jelei annak, hogy az árfolyamnövekedés nem feltétlenül az elfogadottság vagy a fogyasztói érdeklődés hatása.
A publikáció arra is rávilágít, hogy a bitcoin címszóra végzett Google-keresések száma mindössze ötöde a 2017 decemberi értéknek, dacára a mostani áremelkedésnek.

Olvastad már? Automatizált kriptoeladás a MrCoin weboldalán

Forrás: cryptoglobe.com

Várjuk hozzászólásaitokat itt lent, illetve a közösségimédia-felületeken. Ne hagyjátok ki a többi hírt, és iratkozzatok fel hírlevelünkre. Ne felejtsétek el nyomon követni oldalunkat a Facebookon .
Legyen szép estétek! 🙂

Legfrissebb bejegyzéseink

Charles Schwab leendő vezérigazgatója: „Még nem vettem kriptót, és most butának érzem magam”

Rick Wurster, aki jövőre veszi át a Charles Schwab banki és befektetési óriás vezérigazgatói szerepét, elismerte, hogy még nem fektetett kriptovalutákba, bár mostanra már bánja...

A legjobb 4 altcoin, amire figyelni kell 2025-ben : A Shiba Inu, a MTAUR, a Solana és az XRP

Az év szinte már csaknem kerek, már csak 9 nap van hátra az év tizenegyedik hónapjából. A kriptopiac egy bikafutás közepén van, amelyet Donald Trump választási...

A MicroStrategy 3 milliárd dollárt fektet Bitcoinba, zuhan az MSTR

A MicroStrategy, a híres üzleti intelligenciával foglalkozó vállalat, sikeresen zárt egy 3 milliárd dolláros tőkebevonást újabb Bitcoin-vásárlások finanszírozására. Azonban a cég részvényei, az MSTR estek, ami...

Hagyd az íróasztalt a napfényért és a tengerpartért: 5 kripto a szökéshez

Vendégbejegyzés Itt a tél, de a kriptopénzek piaca felforrósodik! Ha már régóta arról álmodsz, hogy elhagyod az íróasztalodat, és a napsütötte tengerpartra mész, ez az öt...

Legolvasottabb híreink

Vendégbejegyzések

SZERETNÉD MEGKAPNI LEGFRISSEBB HÍREINKET? IRATKOZZ FEL HÍRLEVELÜNKRE!

This field is required.