2026-ra a Föld lakosságának negyede a metaverzumban fogja elütni az idejét

Egy jelentés becslései szerint 2026-ra a világ szervezeteinek 30%-a rendelkezik majd termékekkel és szolgáltatásokkal a Metaverse-en belül, és a márkák már most is készülnek arra, hogy a digitális világban érvényesítsék igényeiket.
Az új kutatás szerint 2026-ra az emberek 25%-a naponta legalább egy órát a metaversumban fog tölteni munka, vásárlás, oktatás, közösségi és szórakozási célokból.

Ne maradj le a legfrissebb hírekről és érdekességekről – kövess minket Facebookon is, és legyél naprakész a kriptovilágban!


A Gartner technológiai kutató- és tanácsadó cég február 7-i jelentése szerint a márkák a metaversumba való átvándorlásra való felkészülés jegyében már most elkezdték kiépíteni az ehhez szükséges infrastruktúrát.
Marty Resnick, a Gartner alelnöke szerint a különféle szervezeteknek együtt kell működniük a Metaverse egységesítése érdekében, mivel felhasználóik továbbra is igénylik a virtuális, interaktív, háromdimenziós élményeket.
Kifejtette: „a virtuális tantermek látogatásától kezdve a digitális földvásárláson át a virtuális házak építéséig ezek a tevékenységek jelenleg különálló környezetben zajlanak”.
Úgy véli, hogy 2026-ra a világ szervezeteinek 30%-a rendelkezik majd a Metaverse-ben található termékekkel és szolgáltatásokkal.

„Végül ezek egyetlen környezetben – a metaverse-en – zajlanak majd, többféle célponttal, technológiák és élmények között.”

Mindez azután történt, hogy a Strategy Analytics kutatócég megállapította, hogy a globális Metaverse piac az előrejelzések szerint 2026-ra közel 42 milliárd dollárt fog érni.
A Grayscale novemberi jelentése szerint azonban a teljes értékelés akár az egymilliárd dollárt is elérheti az elkövetkező években.
Az aktív Metaverse-felhasználók aránya 2020 eleje és 2021 júniusa között tízszeresére nőtt.
Akárhogy is, a Terra Virtua társalapítója és vezérigazgatója, Jawad Ashraf szerint a kutatás rávilágít arra, hogy a Metaverse meg fogja változtatni a felhasználók virtuális környezetekkel való interakciójának módját, és azt jósolja, hogy társadalmi alkalmak, munkahelyi találkozók, játékesemények, zenei koncertek és más események célpontjává válik.

„Talán még túl korai megjósolni, hogy pontosan mivé fog válni a metaverse, de azt tudjuk, hogy teljesen új élményeket fog megnyitni, és javítani fogja az életünket”.

Rámutatva, hogy a metaversum technológiák elfogadása még kialakulóban van és töredezett, Renick arra ösztönözte a szervezeteket és a befektetőket, hogy óvatosan járjanak el.
Szerinte „még túl korai lenne tudni, hogy mely beruházások lesznek hosszú távon életképesek”.

„A termékmenedzsereknek időt kell szánniuk a metaversum megismerésére, felfedezésére és előkészítésére, hogy versenyképes pozícióba kerüljenek”.

Olvastad már? Újabb fejlesztéseket kap a Google Cloud a kriptobányász malware-ek miatt

Forrás: cointelegraph.com

SZERETNÉD MEGKAPNI LEGFRISSEBB HÍREINKET? IRATKOZZ FEL HÍRLEVELÜNKRE!


Legfrissebb bejegyzéseink

Ezekről a kriptoprojektekről beszélnek most a legtöbbet a közösségi médiában

A Santiment adatai szerint a Kaito, Sei, YAP és Grok uralják jelenleg a diskurzust. Ezek a témák népszerűek az X, Reddit, Telegram, 4Chan, Farcaster és...

Az EKB nagy lépést tett a kriptoipar felé

Képzelj el egy világot, ahol a pénzügyi tranzakciók gyorsabbak, biztonságosabbak és hatékonyabbak. A Európai Központi Bank (EKB) most pontosan ezt a célt tűzte ki maga...

A legjobb új mémérme, az $XYZ, csaknem 8 millió dollárt vonzott, erős előértékesítési lendülettel

Vendégbejegyzés A kriptopiac gyorsan változik, és egyes projektek villámgyorsan az élvonalba kerülhetnek, mielőtt még észrevennéd. Az XYZVerse ezt a trendet követve soha nem látott tempóban halad...

Az SEC lezárta az OpenSea vizsgálatát

Képzeld el, hogy egy buliban vagy, ahol éppen kezd beindulni a hangulat, amikor megjelenik a rendőrség. De ahelyett, hogy véget vetnének a mulatságnak, inkább úgy...

Legolvasottabb híreink

Vendégbejegyzések

SZERETNÉD MEGKAPNI LEGFRISSEBB HÍREINKET? IRATKOZZ FEL HÍRLEVELÜNKRE!

This field is required.